Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

smartcard koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • smartcard koppelen

    Ik krijg Film 1 niet gekoppeld op mijn smartcard op mijn tv boven. Ik heb het gedaan zoals aangegeven en daarna de wijzigingen opgeslagen. De zenders 611 en 612 staan wel op de zenderlijst maar bij activeren krijg ik de melding dat deze zenders niet bij uw pakket behoren.

  • #2
    Welkom op het forum Krajenbrink !

    Staan in MijnDELTA je kaarten goed gekoppeld? Dat kan je nakijken op de pagina Smartcards beheren. Indien het daar goed staat, geef je kaarten dan een refresh. Dit doe je met de knop waarop de twee pijltjes staan, naast het hangslotje. Zorg dat je tv/decoder aanstaat op dat moment, anders werkt het refreshen niet. Over het algemeen heb je dan binnen vijf minuten beeld, maar het kan maximaal een uurtje duren. Laat in die tussentijd de tv/decoder aanstaan.

    Werkt het na een uur nog niet? Laat dan de tv/decoder opnieuw de kanalen zoeken. Indien je gebruik maakt van CI+ haal deze dan voor het zenders zoeken uit de tv. Zodra het zoeken afgerond is steek je hem weer terug.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik heb een soortgelijk probleem, tot 1 1/2 week geleden werkte ziggo sport op 2 kaarten. Toen ik een derde kaart wilde koppelen ging het fout en nu krijg ik op de 2e kaart die gekoppeld is de melding E16-4 deze zender maakt geen deel uit ... en de derde kaart laat zich helemaal niet koppelen. Refreshen, zenders opnieuw zoeken met of zonder CI module het haalt allemaal niets uit.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door lintvelt Bekijk bericht
        Ik heb een soortgelijk probleem, tot 1 1/2 week geleden werkte ziggo sport op 2 kaarten. Toen ik een derde kaart wilde koppelen ging het fout en nu krijg ik op de 2e kaart die gekoppeld is de melding E16-4 deze zender maakt geen deel uit ... en de derde kaart laat zich helemaal niet koppelen. Refreshen, zenders opnieuw zoeken met of zonder CI module het haalt allemaal niets uit.
        Hallo lintvelt, Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens, de betreffende smartcardnummers en een korte omschrijving van het probleem? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

        Reageer


        • #5
          Krajenbrink Is het inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds problemen?

          Reageer


          • #6
            Edwinb
            mail is onderweg

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X