Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen programma beschikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen programma beschikbaar

    Gisteravond had mijn bejaarde overbuurvrouw opeens probleem met haar tv. De melding 'Geen programma beschikbaar' kwam bij elke zender op het scherm.
    Ik heb eerst een en ander geprobeerd zoals de smartcard uit en in, kabels checken... Daarna Delta gebeld. De tv wil het frequentienummer niet opslaan/gebruiken, en vind ook analoog geen zenders. Ik kan wel in de instellingen van de tv dus.
    Voor ik haar aanraad een nieuwe tv te halen wil ik eerst eens hier wat eventuele gedachten over het probleem vragen.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Skin Bekijk bericht
    vind ook analoog geen zenders. Ik kan wel in de instellingen van de tv dus.
    analoge zenders zijn er sinds augustus niet meer.
    zonder smartcard moet je in ieder geval NPO1,2 en 3 kunnen ontvangen.
    wat verschijnt er op kanaal 100 en 200 ??

    Reageer


    • #3
      BIj mij viel de tv ook zomaar uit lampjes werden rood... en als antwoord krijg je dat hee je lampje moet groen zijn.

      verwacht hier geen antwoord waar je wat aan hebt.. dat doe ik allang niet meer.



      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Skin Bekijk bericht
        Gisteravond had mijn bejaarde overbuurvrouw opeens probleem met haar tv. De melding 'Geen programma beschikbaar' kwam bij elke zender op het scherm.Voor ik haar aanraad een nieuwe tv te halen wil ik eerst eens hier wat eventuele gedachten over het probleem vragen.
        Even de digitale kanalenreeks opnieuw (laten) scannen (analoge kanalen zijn opgeheven).
        gr, wbkbtr
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X