Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

smartcard icm CI module

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • smartcard icm CI module

    Hallo,

    Heb recent smardcard met CI module geinstalleerd. Heb nu wel ned 1,2 en 3 en omroep Zeeland maar geen andere zenders.
    Krijg de volgende melding Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: smartcard.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 80,9 Kb
ID: 170920
    Iemand enig idee of waar dit aan kan liggen?

    Mvg Michel
  • 10 Reacties

  • #2
    Is de smartcard wel geactiveerd?

    Reageer


    • #3
      Beste Michel,

      Bedankt voor je vraag.

      Op onze website hebben we dit stappenplan geplaatst om zo tot een oplossing te komen.
      Mocht het hiermee niet lukken? Dan ontvangen we graag je klantnummer en je smartcard nummer ter controle per e-mail.
      Dat bericht mag je richten aan de moderators en sturen naar: forumbeheer@zeelandnet.nl. Uiteraard ben je ook altijd welkom bij één van onze DELTA dealers bij jou in de buurt.
      Delta, elektriciteit, gas, water, cv-ketels, zonnepanelen, zonneboilers, digitale televisie, internet, telefonie, energie, zeeuws groen, doorgeven meterstanden, prijzen elektriciteit, prijzen gas, zakelijke diensten, klant worden bij DELTA, laatste nieuws, sponsoring DELTA, Eigen energie, zonnepanelen, mijnDELTA

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door michel meulmeester Bekijk bericht
        Hallo,

        Heb recent smardcard met CI module geinstalleerd. Heb nu wel ned 1,2 en 3 en omroep Zeeland maar geen andere zenders.
        Krijg de volgende melding Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: smartcard.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 80,9 Kb
ID: 170920
        Iemand enig idee of waar dit aan kan liggen?

        Mvg Michel

        Smartcard goed geplaatst in de ci module.?
        netwerk en regio codes goed ingesteld?
        Kijk anders hier eens...
        https://www.delta.nl/klantenservice/..._id=All&page=1

        Reageer


        • #5
          Hoi Hoi,

          Hier het volgende, heb de zelfde probleem gehad met de installatie van een Samsung tv.

          Haal de smartkaart eruit, inclusief de CI+ module, als je dat gedaan heb tv uitzetten en even wachten en weer aanzetten, ga nu naar installatie (zonder CI+ en smartkaart), voer de codes in die voor jou regio geld. laten zoeken, is hij klaar, dan de tv uitzetten en (eenmaal uit) dan nu plaatst je de CI+ module en smartkaart erin en weer aanzetten.

          Nu zou alles moeten werken.

          Succes.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht
            Hoi Hoi,

            Hier het volgende, heb de zelfde probleem gehad met de installatie van een Samsung tv.

            Haal de smartkaart eruit, inclusief de CI+ module, als je dat gedaan heb tv uitzetten en even wachten en weer aanzetten, ga nu naar installatie (zonder CI+ en smartkaart), voer de codes in die voor jou regio geld. laten zoeken, is hij klaar, dan de tv uitzetten en (eenmaal uit) dan nu plaatst je de CI+ module en smartkaart erin en weer aanzetten.

            Nu zou alles moeten werken.

            Succes.
            Zo heb ik het ook gedaan, en idd het werkte
            Beetje Humor Is Altijd Leuk

            Reageer


            • #7
              Ik heb ook het probleem met een samsung tv
              heb de codes in gevoert, maar vindt geen zenders
              hoe los ik dit op

              Reageer


              • #8
                Beste Napoleon63,

                Staat de tv rechtstreeks op de hoofdaansluiting van DELTA aangesloten?
                Welke foutmelding krijg je op het scherm?

                Reageer


                • #9
                  Ik zal morgen eens kijken heb ik meer tijd , u hoort van mij

                  het gast om een Quantis CI+ module 1.3/ 1.2 tv’s
                  interactieve module
                  s/n 3302442899
                  het gaat om een samsung smart tv ue40nu7120
                  alvast bedankt voor u reactie
                  Laatst bewerkt door napoleon63; 4 weken geleden.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door napoleon63 Bekijk bericht
                    Ik zal morgen eens kijken heb ik meer tijd , u hoort van mij

                    het gast om een Quantis CI+ module 1.3/ 1.2 tv’s
                    interactieve module
                    s/n 3302442899
                    het gaat om een samsung smart tv ue40nu7120
                    alvast bedankt voor u reactie
                    We wachten de gevraagde informatie even af.

                    Reageer


                    • #11
                      Is opgelost na veel gedoe en tv’s verhuizen .
                      bleek er een bruek in de kabel te zitten.
                      nieuwe kabel getrokken , en hij doet het.
                      bedankt voor het mee denken.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X