Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lipsync SPIKE HD

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Lipsync SPIKE HD

    Kan iemand even checken waarom het geluid niet in sync loopt op kanaal Spike HD en dit probleem oplossen?
    Ik gebruik een HumaX HD TV maar heb het probleem ook (al een tijd) als ik via de Delta App dat kanaal bekijk.
    Alvast bedankt!
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
  • 5 Reacties

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Kan iemand even checken waarom het geluid niet in sync loopt op kanaal Spike HD en dit probleem oplossen?
    Probeerde zojuist de tekst van mijn posting aan te passen en kreeg dit te zien:

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: spiker1.jpg Bekeken: 1 Grootte: 51,2 Kb ID: 170450
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Het vreemde is dat ik via de Delta TV app geen problemen zie met lipsync, alleen wel op mijn Humax HD TV decoder en Samsung TV (met CI+ card)?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Ik merkte ook al op dat Spike HD niet lipsync is.
        Er zijn 2 audio sporen aanwezig op dat kanaal, het 'Dolby' spoor is niet lipsync, maar het PCM spoor is dat wel. Helaas pakt mijn TV standaard weer het Dolby audiospoor zodra je van zender wisselt.

        Waarschijnlijk gebruikt de TV App het juiste audiospoor waardoor deze wel lipsync is.

        Je moet dus is kijken of je met je HUMAX van audiospoor kan switchen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen06 Bekijk bericht
          Je moet dus is kijken of je met je HUMAX van audiospoor kan switchen.
          Goede tip, ik zal kijken of ik dit (per zender) kan instellen. Thanks.

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Goede tip, ik zal kijken of ik dit (per zender) kan instellen.
            Heb de audio ingesteld op MPEG–1 Layer encoded audio (PCM behoort niet tot de opties) en het werkt nu zonder problemen.

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X