Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio luisteren via home cinema set

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Radio luisteren via home cinema set

    Sinds Delta alles digitaal uitzend heb ik geen radiozenders meer op mijn cinema set . Radio luisteren via de TV is erg irritant ivm de steeds verspringende beelden , het beeld op zwart zetten is een mogelijkheid natuurlijk maar is het ook mogelijk om de zenders weer op mijn set te krijgen ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door moheck Bekijk bericht
    is het ook mogelijk om de zenders weer op mijn set te krijgen ?
    met een externe FM-antenne.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door moheck Bekijk bericht
      Sinds Delta alles digitaal uitzend heb ik geen radiozenders meer op mijn cinema set . Radio luisteren via de TV is erg irritant ivm de steeds verspringende beelden , het beeld op zwart zetten is een mogelijkheid natuurlijk maar is het ook mogelijk om de zenders weer op mijn set te krijgen ?
      Beste moheck,

      De verschillende mogelijkheden voor het beluisteren van de radiozenders kan je terugvinden via deze link.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door moheck Bekijk bericht
        maar is het ook mogelijk om de zenders weer op mijn set te krijgen ?
        Het onderstaande toestelletje verhelpt je problemen en je kunt je 'oude' analoge stereo set gewoon blijven gebruiken.
        https://www.conrad.nl/p/dual-ir-3a-r...51887&vat=true


        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Er is een veel simpelere oplossing ! Ik ben naar de Delta winkel in Goes geweest en daar werd ik ontzettend vriendelijk geholpen en de oplossing is om een optische kabel van je DIT kastje naar je homecinema set te gebruiken . Dan wordt het kastje als "tuner "gebruikt , werkt uitstekend .
          Het werkt als volgt : kies op je TV het station wat je wil beluisteren ( met de witte afstandsbediening ) , kies met je tv ab het HDMI kanaal van je set . Zodra je geluid via je set hebt , kan de TV uit .

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door moheck Bekijk bericht
            ....... om een optische kabel van je DIT kastje naar je homecinema set te gebruiken .//////.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X