Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox HD/Fox Sports HD

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fox HD/Fox Sports HD

    Vraagje:

    ik heb het niet ergens anders op het forum kunnen vinden maar sinds een aantal dagen (weken?) is fox hd (kanaal 13) verdwenen en wordt op dit kanaal fox sports HD uitgezonden, zelfde als de fox sports HD op kanaal 14. Zelfs de tv gids is exact hetzelfde.

    Hoe kan ik dit oplossen?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Vreijnhout Bekijk bericht
    Vraagje:

    ik heb het niet ergens anders op het forum kunnen vinden maar sinds een aantal dagen (weken?) is fox hd (kanaal 13) verdwenen en wordt op dit kanaal fox sports HD uitgezonden, zelfde als de fox sports HD op kanaal 14. Zelfs de tv gids is exact hetzelfde.

    Hoe kan ik dit oplossen?
    Goedemorgen Vreijnhout,

    Hoe kijk je naar deze zender, is dit via een decoder of met een module rechtstreeks in de tv geplaatst. Probeer de zenders eens opnieuw te zoeken. Klik voor het stappenplan op deze link.

    Reageer


    • #3
      Fox HD heeft enkele dagen per week dezelfde avond programmering als Fox Sport 1. A.s. vrijdag is dat ook weer het geval.

      Met vriendelijke groeten,
      Peet Fermont, Hulst

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
        Fox HD heeft enkele dagen per week dezelfde avond programmering als Fox Sport 1. A.s. vrijdag is dat ook weer het geval.

        Met vriendelijke groeten,
        Peet Fermont, Hulst
        Aha. Dat zal het geweest zijn. Bedankt. Vandaag was het namelijk weer verschillend.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X