Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe indeling kabelsignaal

Samenvouwen
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe indeling kabelsignaal

    Nieuwe indeling kabelsignaal.Het beeld blijft zwart. Wat moet ik doen?

    Als u na de aanpassing uw televisie aanzet, kunnen sommige zenders zwart blijven. Dat
    lost u op door naar NPO 1 te gaan. De televisie laadt dan in ongeveer twee minuten tijd de
    kanalen opnieuw in. Het kan gebeuren dat dit niet werkt. Stel dan de kanalen opnieuw in via
    het menu van uw televisie of decoder.
    Als u op uw toestel een eigen zenderlijst gebruikt met favoriete kanalen, is de kans groot
    dat u die lijst opnieuw moet instellen. Kijk voor meer informatie over deze verandering op
    delta.nl/kabelsignaal

  • #2
    op deze pagina staat een link, die niet werkt:


    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2018-10-04 om 10.09.11.jpg
Bekeken: 1121
Grootte: 112,4 Kb
ID: 169357

    Reageer


    • #3
      Beste Fred44nl,

      Hier werkt link. Naar welke pagina wordt je gestuurd?

      Reageer


      • #4
        naar deze link:

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2018-10-04 om 10.36.06.jpg Bekeken: 1 Grootte: 100,1 Kb ID: 169360
        Firefox doet het ook niet.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2018-10-04 om 10.38.19.jpg
Bekeken: 1102
Grootte: 110,3 Kb
ID: 169361
        Laatst bewerkt door fred44nl; 4 Oct 2018, 11:38.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          naar deze link:

          Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Schermafbeelding 2018-10-04 om 10.36.06.jpg Bekeken: 1 Grootte: 100,1 Kb ID: 169360
          Firefox doet het ook niet.

          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2018-10-04 om 10.38.19.jpg
Bekeken: 1102
Grootte: 110,3 Kb
ID: 169361
          Bedankt voor het melden we gaan er direct achteraan.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
            op deze pagina staat een link, die niet werkt:
            Deze werkt wel (let op de smiley (met dank aan de forum editor - de correcte string bijgesloten)
            https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=79224689920768,k=1305,question=GUID({2CD7 B6AA-F2FB-4480-9CCA-F5D405B99907})rd(1)



            Bijgevoegde bestanden
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht

              Deze werkt wel (let op de smiley (met dank aan de forum editor - de correcte string bijgesloten)
              https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=79224689920768,k=1305,question=GUID({2CD7 B6AA-F2FB-4480-9CCA-F5D405B99907})rd(1)
              tja, wat zal ik daar es van zeggen:

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2018-10-04 om 12.25.00.jpg
Bekeken: 937
Grootte: 42,7 Kb
ID: 169372
              Bijgevoegde bestanden

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                tja, wat zal ik daar es van zeggen:
                Je vergeet toch echt de hele link in te voeren (wellicht dat een Apple daar maling aan heeft; zou zo maar kunnen, haha). Niet stoppen achter de '}' en ipv de smiley een dubbel punt + o invullen.

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  DAB+
                  DAB staat voor Digital Audio Broadcasting. Waarom wordt dit signaal niet via de kabel verstuurd zodat ik via mijn radiotuner muziek kan ontvangen? Nu wordt ik gedwongen om weer net als 30 jaar geleden een buitenantenne op het dak te plaatsen voor een redelijke radio-ontvangst.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door detlefb Bekijk bericht
                    DAB+
                    DAB staat voor Digital Audio Broadcasting. Waarom wordt dit signaal niet via de kabel verstuurd zodat ik via mijn radiotuner muziek kan ontvangen?
                    jouw radio-tuner is ongetwijfeld geschikt voor FM-ontvangst en dat is analoog.
                    DAB+ is digitaal, dus dat kun je nooit gebruiken voor een analoge tuner.
                    en ja, je moet zelf iets met een antenne gaan doen.

                    Reageer


                    • #11
                      Jullie praten alleen maar over tv-zenders maar ik neem aan dat ook de radio-zenders herschikt worden ?

                      Reageer


                      • #12
                        mijn tuner is geschikt voor DAB+

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door detlefb Bekijk bericht
                          mijn tuner is geschikt voor DAB+
                          het frequentie-bereik van DBA+ ligt in een gebied dat de internet providers gaan gebruiken voor verbetering van de upload-snelheid.
                          om precies die reden heeft men het analoge signaal weggehaald.

                          Reageer


                          • #14
                            Bij ons grijpskerke geen problemen tot nu toe, maar bij mijn schoonmoeder papegaaienburg wel.
                            kanaal 1 oke 2 tot 12 melding been signaal wel eerst omderin beeld (panasonic tv) wat er uitgezondem wordt en tv guide werkt ook. Vrt 1 wel te bekijken maar canvas ook niet. Heb haar lijstje gegeven met de 801 etc kanalen zodat ze die toch kan bekijken.
                            ze heeft geen internet (Ruim 80 jaar oud) dus krijgt zulk nieuws en ecentuele oplossingen ook niet binnen.
                            diverse keren advies op kanaal 1 zetten, maar lost niks op.
                            kan ook niet via menu van tv de boel in orde krojgen. En ze hoorde dat een monteur 55 euro kost om dit delta probleem op te lossen.
                            klopt toch ergens niet.
                            hoe kan dit opgelost qorden ?????

                            Reageer


                            • #15
                              Hallo
                              Er zit een zeer korte kabel van doorlusdoos naar modem.
                              Nu moet het verplicht op de grond staan wat zeer onhandig is.
                              Waar kan ik een langere van 1 meter ( cabelcon 4.9 ) kopen en waar moet ik opletten?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X