Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gekoppelde smartcards maar niet alle zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gekoppelde smartcards maar niet alle zenders

    ik heb 3 smartcards netjes met elkaar gekoppeld. Dat kan ik zien in mijn delta. Bij 1 smartcard heb ik echter een aantal zenders die simpelweg worden overgeslagen. Bijvoorbeeld 631, Ziggo Select. De andere 2 smartcards hebben dat kanaal wel gewoon. We hebben ook het sportpakket. Ook 632 laat hij op 1 smartcard niet zien, hij schoet in 1 x doorr naar 633. Andere Hd zenders (kanaal 1, 2 , 3 etc en Fox Sports kanaal 14 worden wel weergegeven.

    hoe kan dit?

  • #2
    Al opnieuw naar zenders laten zoeken?

    Refresh de smartcards ook eens in Mijn Delta.
    Doe dit met tv aan.

    Heb je dan nog niet alle zenders op die ene tv. Wissel dan eens van smartcard om uit te sluiten dat de tv de oorzaak is en plaats dan merk/type hier eens.


    Reageer


    • #3
      Maakt het uit dat de betreffende tv via een decoder (samsung instapmodel) is aangesloten? Zal opnieuw zoeken op de decoder doen en mijn delta verversen.

      Reageer


      • #4
        Welke decoder bedoel je?

        Reageer


        • #5
          Samsung dcb b270r
          alleen met scart. Kan niet alleen liggen aan geen HD ondersteuning want die pakt hij over het algemmeen wel gewoon. Ook kanaal 261, disney jr, wordt overgeslagen in de lijst met zenders.

          Reageer


          • #6
            Nog meer mensen met ideeen/tips?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
              Nog meer mensen met ideeen/tips?
              heb je bij het zenders zoeken de juiste gegevens ingevuld ??

              https://www.delta.nl/sites/default/f...andleiding.pdf

              Reageer


              • #8
                Uiteraard

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
                  Samsung dcb b270r
                  .
                  dit is een decoder van 10 jaar oud.
                  het lijkt me niet dat dat nog goed gaat werken.

                  Reageer


                  • #10
                    Zou dat mogen uitmaken dan? En zo ja, hoe kan dat technisch gezien dan?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
                      ik heb 3 smartcards netjes met elkaar gekoppeld. Dat kan ik zien in mijn delta. Bij 1 smartcard heb ik echter een aantal zenders die simpelweg worden overgeslagen. Bijvoorbeeld 631, Ziggo Select. De andere 2 smartcards hebben dat kanaal wel gewoon. We hebben ook het sportpakket. Ook 632 laat hij op 1 smartcard niet zien, hij schoet in 1 x doorr naar 633. Andere Hd zenders (kanaal 1, 2 , 3 etc en Fox Sports kanaal 14 worden wel weergegeven.

                      hoe kan dit?
                      Beste WvdW,

                      De Samsung DCB-b270r is alleen geschikt voor digitale televisie in SD-kwaliteit.
                      De zenders waarop je problemen ervaart worden alleen in HD uitgezonden. (zie ook ons zenderoverzicht)

                      Ook voor kanaal 261 en een aantal andere zenders moet de apparatuur geschikt zijn voor HD.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X