Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

RTL 7 & RTL8

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • RTL 7 & RTL8

    Beste,

    Regelmatig kan ik geen RTL7 of RTL8 kijken. Krijg dan de melding no service o.i.d.
    Gaat dan wel via alternatief op kanaal 8**, maar dan geen HD.

    Dit ervaar ik als erg storend omdat de beeldkwaliteit beduidend minder is.
    Aansluitingen en Kabels zijn van goede kwaliteit, lengte van kabels is ruim onder de 10 mtr.

    Als ik in de buurt rondvraag, zijn er meerdere gebruikers met dezelfde negatieve ervaringen met RTL zenders.
    Daaruit concludeer ik dat het niet in de verbindingen binnenshuis zit.

    Graag zou ik dit probleem opgelost zien. Wat kunnen jullie hierin betekenen ?

  • #2
    Goede kwaliteit zegt niet zoveel, zijn alle kabels inclusief versterkers en wandcontactdozen voorzien van het kabel keur keurmerk?

    De genoemde zenders zitten in het 4G spectrum en zijn dus extra kwetsbaar voor verstoringen van buitenaf

    Omdat je buren er blijkbaar ook last van hebben zou ik delta de hoofdaansluiting laten controleren (AOP) , deze kunnen verouderd zijn

    Reageer


    • #3
      Hallo aderegt. Welkom op het forum!

      Als je gebruik maakt van een recente (jonger dan 5 jr) coaxkabel met kabelkeurmerk en je hebt met een rechtstreekse aansluiting op het punt van signaal binnenkomst nog steeds verstoring op enkele kanalen, dan verneem ik dat graag. Stuur dan een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens (klantnummer of postcode, huisnummer, geboortedatum) zodat ik je aansluiting verder na kan kijken.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X