Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Radio

    Dit is eigenlijk geen vraag maar een opmerking hoe men ook kan luisteren naar de radio via de receiver of versterker. Met het wegvallen van de radio via de kabel is het ook een optie om naar de radio te luisteren met Chromecast Audio. Dit apparaatje kan je aansluiten op de receiver (bijvoorbeeld op aux-in of line-in). De kwaliteit van het geluid is goed, ik vind het zelfs beter dan via FM.
    Er zijn twee goede apps die ik gebruik, namelijk:
    - NedRadio van Charm en
    - DigitalRadio van ARS Traffic & Transport Technologie.
    Je kan ze downloaden in de Google Play Store. Met beide apps kan je casten via je smartphone naar je receiver of versterker.
    Ik geef toe, het is wel omslachtiger dan op de "gewone" manier naar de radio luisteren, er zijn iets meer handelingen nodig, maar ik vind de Chromacast Audio wel een goed alternatief.
    Niet vergeten: In Google Home in de instellingen aanvinken "High Dynamic Range (HDR)" (Volledig dynamisch bereik). Dit maakt heel veel verschil! Het geluid klinkt veel voller en beter.

  • #2
    En de Stingray Music app met de 2000 vibes channels .

    https://youtu.be/Cs_mk3zdcTs

    met een Mini-TOSLINK-naar-TOSLINK-kabel krijg je nog beter geluid.

    Reageer


    • #3
      Dank je wel voor de aanvulling. Dit wist ik niet, ik ga het zeker proberen.

      Reageer


      • #4
        Om de Stingray Music app langer te kunnen gebruiken moet je de telefoon
        dus twee keer op een jaar voor de tv luidspreker houden.

        Autoriseren (voor 180 dagen) kun je het beste op deze manier doen.

        conclusie : je hebt dus eigenlijk wel een smartcard nodig.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X