Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blokjes tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Blokjes tv

    De laatste dagen heb ik regelmatig dat het scherm op mijn tv in blokjes verandert dus even een storing, waar ligt dit aan? Mijn tv is pas een paar maanden oud dus daar kan het toch niet aan liggen.

  • #2
    blokjes op het beeld bij digitale TV wordt doorgaans veroorzaakt door onvoldoende afscherming of slechte kwaliteit coax-kabels.
    de stekers aan het einde moeten ook afgeschermd zijn door metalen kapjes.
    bij gebruik van plastic kapjes vraag je om problemen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      blokjes op het beeld bij digitale TV wordt doorgaans veroorzaakt door onvoldoende afscherming of slechte kwaliteit coax-kabels.
      de stekers aan het einde moeten ook afgeschermd zijn door metalen kapjes.
      bij gebruik van plastic kapjes vraag je om problemen

      Nieuwe tv, Nieuwe kabels, goede kabels via installateur dus daar ligt het niet aan.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door poenske
        Nieuwe tv, Nieuwe kabels, goede kabels via installateur dus daar ligt het niet aan.
        tja, dat zou ik ook zeggen.
        maar kloppen doet het niet.
        blokjes op TV betekent dat er iets mis is met het signaal.

        Reageer


        • #5
          Hoi poenske.

          Als je gebruik maakt van nieuwe bekabeling, voorzien van kabelkeurmerk en je hebt de kabel rechtstreeks aangesloten op het punt waar het signaal binnenkomt en je blijft dan blokjes en strepen ondervinden door het beeld, dan hoor ik dat graag terug. Stuur dan een e-mail met je gegevens naar [email protected] en refereer naar dit topic. Dan kijk ik je verbinding verder na.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X