Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live tv in buitenland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live tv in buitenland

    Ik heb via de site: https://t.v.delta.nl/html5/#/home ingelogd op de computer van mijn dochter in Oostenrijk. Dan krijg ik blauwe blokjes bovenin te zien zonder tekst, die er wel staan als ik thuis inlog : nl. live tv dan tvgids dan programma gemist en dan mijn opname, zodat je verder kunt klikken en dan inloggen met je account als je wilt kijken.
    Het lukte me wel in Engeland waarom werkt dit niet in Oostenrijk? Ik heb diverse providers geprobeerd zonder succes en was dus wel teleurgesteld dat dit niet in heel Europa kan. Wat gaat er fout of wat doe ik fout??

  • #2
    TV kijken via de website is beschikbaar in de gehele EU, dus moet ook in Oostenrijk werken. Buiten de EU, bijvoorbeeld in Zwitserland of Noorwegen, werkt het niet. Soms moet je de cookies en tijdelijke internetbestanden even verwijderen en de browser herstarten.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Allemaal gedaan zoals u zei, maar het werkt niet, heel jammer dus.

      Reageer


      • #4
        Op wat voor apparatuur probeer je verbinding te maken? Is dat via de PC of via de app? Als je de PC probeert, wil je dan ook eens een andere browser proberen en ook eens testen of het via de app wel werkt.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          dat was via de laptop van mijn dochter in Oostenrijk. Zowel google als Firefox gaven geen resultaatEn ook internet explorer niet. Hier thuis heb ik internet explorer en daar werkt het prima op. Via de app heb ik niet geprobeerd, wist niet dat dat ook kon, maar is natuurlijk een klein scherm op je mobiel vandaar die laptop.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            TV kijken via de website is beschikbaar in de gehele EU, dus moet ook in Oostenrijk werken. Buiten de EU, bijvoorbeeld in Zwitserland of Noorwegen, werkt het niet. Soms moet je de cookies en tijdelijke internetbestanden even verwijderen en de browser herstarten.
            Het werkt nog steeds niet om live tv te kijken via de laptop van mijn dochter. Ze is nu zelfs in Nederland met haar laptop en nog steeds geen resultaat. Als zij naar de site gaat :https://tv.delta.nl/html5/#/home krijgt ze die site te zien maar in de blauwe vakjes geen tekst, dus inloggen kan niet en iets anders aanklikken werkt ook niet. Alle providers hier nu geprobeerd. De nieuwste updates op Windows10, Het enige wat ons nu nog overblijft is misschien de Duitse taal waarop zij werkt. Maar in Engeland bij mijn andere dochter (dus een Engelse taal) werkt het wel.Waarom lukt het ons niet om zowel in Oostenrijk als hier met haar Oostenrijkse laptop geen live tv kunnen kijken

            Reageer


            • #7
              andere browser proberen.

              Reageer


              • #8
                Dus bijvoorbeeld: Firefox NL of Firefox US

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  andere browser proberen.
                  allke browsers geprobeerd en niet eentje werkt om iets aan te klikken dus die blauwe vakjes hebben geen tekst, kan zels niet inloggen via ddie Oostenrijkse laptop

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter
                    Dus bijvoorbeeld: Firefox NL of Firefox US
                    zal die twee nog eens proberen

                    Reageer


                    • #11
                      Maar je kunt ook een taal toevoegen bijvoorbeeld : Nederlands of Engels

                      https://support.microsoft.com/nl-nl/...ge-preferences

                      Maar dan wel bijvoorkeur met een Verenigde Staten (Internationaal) toetsenbord
                      onder : Opties.

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X