Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Netwerk frequentie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Netwerk frequentie

    heb Samsung tv
    kan netwerkftequntie niet instellen op 402000
    begint pas bij 470000

  • #2
    [Heb je per ongeluk niet voor Ziggo gekozen in het kiezen van aanbieders, voor je de frequentie instelt moet je eerst de optie overige aanbieders aanvinken netwerknummer invoeren van Delta dit is voor elk deel van de provincie een andere code maar ik meen 4000 en dan pas de frequentie in voeren. Het kan ook zijn dat je in plaats van 402000 invoert ook kan zijn (0)402.00 hangt er een klein beetje vanaf wat de televisie accepteert

    Reageer


    • #3
      ik heb ook een samsung en kon met de remote die er bij zat dit idd ook niet [img]2f18836f-4c71-41a2-bf15-9264b82d57b6.jpg[/img]

      maar op advies van bcc en de oude remote van mijn vorige tv [img]921b8710-a69b-46c9-9ac4-408c9718ea27.jpg[/img]
      gaat dit wel.

      dus als je iemand kent die een samsung heeft staan met zo'n afstandsbediening wil het wel lukken.

      beetje flater van samsung

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jan1960
        [Heb je per ongeluk niet voor Ziggo gekozen in het kiezen van aanbieders, voor je de frequentie instelt moet je eerst de optie overige aanbieders aanvinken netwerknummer invoeren van Delta dit is voor elk deel van de provincie een andere code maar ik meen 4000 en dan pas de frequentie in voeren. Het kan ook zijn dat je in plaats van 402000 invoert ook kan zijn (0)402.00 hangt er een klein beetje vanaf wat de televisie accepteert
        Dit klopt niet. Kies juist voor Ziggo als je een keuze krijgt voor een provider want zij gebruiken dezelfde uitzendtechniek. Het invoeren van de frequentie staat daar los van. In sommige gevallen wil de TV geen zenders vinden of vrijgeven wanneer er bij de providerkeuze gekozen wordt voor 'anders'. UPC moet sowieso niet gebruikt worden omdat er op dat netwerk een totaal andere codering werd gebruikt. (Nagravision ipv Irdeto)

        Sommige telefoons hebben een infrarood poort en in dat geval kan je ook een afstandsbediening app op je telefoon installeren om vervolgens de TV in te stellen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X