Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing DELTA Digitale TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing DELTA Digitale TV

    Ik heb vanavond af en aan storing. Blokjesbeeld, soms even helemaal geen signaal. Ook het geluid is dan verstoord en er klinkt soms een harde tik. Ik heb altijd goed beeld gehad en eerder vanavond had ik het tegelijk op 2 TV's op verschillende zenders. Als er op een zender storing is, is dat ook op de andere zenders.

    het is niet constant, tussendoor heb ik goed beeld en geluid. Ik woon in Goes-Noord.

  • #2
    Ik heb al een paar dagen hetzelfde op Schouwen-Duiveland.
    Vroeger had dat te maken met atmospherische omstandigheden.
    Of dat nu nog zo is?

    Reageer


    • #3
      Hier hetzelfde. Veel verstoring op diverse zenders die anders geen problemen geven.

      Reageer


      • #4
        Hier ook , er worden 00000 en 111111 door de war gegooid, ik ga er maar vanuit dat dit te maken heeft met het weer.
        Lees het nieuws.

        Reageer


        • #5
          Ik lees veel nieuws, maar dit is me kennelijk ontgaan. Heeft het weer invloed op het digitale TV-signaal?

          Reageer


          • #6
            Ja, het (on)weer heeft invloed op oa het tv signaal. Wordt ook wel atmosferische storingen genoemd.

            Reageer


            • #7
              Hier precies het zelfde ,en in Hansweert ook:?

              Reageer


              • #8
                OK, dan hoop ik dat het het onweer is. Nooit eerder last van gehad. Ik zou er nu ook niet aan gedacht hebben, omdat het hier niet onweert.

                Zojuist weer een korte verstoring.

                Reageer


                • #9
                  Waar staat dat nieuwsbericht over dat coax last heeft van atmosferische storingen?

                  Reageer


                  • #10
                    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kans-...-extreme-hitte

                    En het tv signaal voor de kabel wordt ook opgevangen met satelliet schotels.

                    Reageer


                    • #11
                      Dankubeleefd!

                      Reageer


                      • #12
                        Maar nu onweert het volgens mij niet en mijn zoon zet net de TV aan. Het probleem is er nog steeds. Kan dat met de warmte te maken hebben dan?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Sandra
                          Maar nu onweert het volgens mij niet en mijn zoon zet net de TV aan. Het probleem is er nog steeds. Kan dat met de warmte te maken hebben dan?
                          Ja, stond ook in artikel.

                          Reageer


                          • #14
                            Hou het in ieder geval even in de gaten. Naar verwachting gaat het vanavond/vannacht regenen en zal het een stuk koeler worden de dagen daarna. Wanneer oververhitting het probleem zou zijn, dan zal je verbetering moeten bemerken.

                            Atmosferische storingen zijn met dit mooie weer niet aan de orde, maar kunnen bij onweer wel voor problemen zorgen. Dit komt omdat sommige zenders bij ons binnenkomen via een satellietsignaal. Dit signaal is gevoelig voor atmosferische storingen. Vraag mij niet welke zenders, want dat weet ik niet
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Ook al is het in Zeeland mooi weer, kun je prima last hebben van atmosferische storingen.
                              Bijvoorbeeld: De Avondetappe op NPO 1, komt live uit Frankrijk, Koeba, dit signaal komt echt niet over de coaxkabel uit Frankrijk.
                              Bijvoorbeeld: Gisteravond noodweer in Roosendaal zwaar onweer enz, deze elektrische ontladingen stoppen echt niet bij de Zeeuwse grens.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X