Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Na update LG TV geen zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Na update LG TV geen zenders

    Daarnet na een update van tv heb ik alleen ned 1,2,en 3
    Heb de smarcard en kaart eruit gehad en weer erin maar niks.
    Zijn nu gewoon de zenders weg?
    Wat moet ik nu doen,krijg steeds melding programma is gecodeerd controleer of de module en smartcard goed geplaats is nu dat zijn ze wel

  • #2
    Alle zenders opnieuw gezocht maar blijft hetzelfde

    Reageer


    • #3
      in de menu's van de TV kun je de smartcard vinden.
      daar kun je ook zien of de module en/of smartcard herkent worden door de TV.

      Reageer


      • #4
        Heel vreemd heb zojuist de delta gebeld,en heb de module en kaart van boven eringedaan ,wat ze vroeg en die doet het wel,dus het ligt dus aan de update van de rv

        Reageer


        • #5
          In Mijn Delta al een refreh uitgevoerd met kaart erin en tv aan?

          Reageer


          • #6
            Ja dat heeft de delta op afstand gedaan,

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Op beide televisies heb een module en smartcard,dus het zal wel aan de update van mijn tv liggen.
                Heb de module plus kaart verwisseld,kan zo wel kijken ,maar krijg steeds de melding nu van deze tv is niet ci plus geschikt.
                Omdat ik de module plus kaart van boven erin heb gedaan.
                Zal morgen wel de tv naar fabrieksinstellingen terug zetten

                Reageer


                • #9
                  Als je de TV morgen terugzet naar de fabrieksinstellingen en daarna opnieuw installeert, doe dit dan zonder de CI+ module in de TV. Deze steek je pas terug wanneer de installatie is afgerond. Krijg je de keuze uit een provider, kies dan Ziggo. Wanneer je Overig kiest wil dit in sommige gevallen problemen geven met de weergave van de zenders.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oke dank je wel,dit wist ik dus niet,zal de afloop hier ook vermelden.
                    Heb sinds gister meerdere mensen over dit probleem gehoord na een update.
                    Om dit in de toekomst te voorkomen moet ik dan ook de module en kaart eruit halen,voor ik een update doe?

                    Reageer


                    • #11
                      Of dit ook moet bij het updaten van de TV weet ik niet. Wij raden het voor het zoeken naar de zenders iig wel aan. Het kan hoe dan ook geen kwaad om de module tijdens een update te verwijderen.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Dank je wel voor je info

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X