Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding E3-4 op al 2 tv's met CI+ module.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding E3-4 op al 2 tv's met CI+ module.

    Mijn oude kaart werkt niet lekker meer, ik heb deze al gerefreshed via de website maar blijft e30-4 geven.
    Ik gebruik deze in een Finlux tv, CI+ module word wel goed gezien (Quantis).
    NPO1 2 en 3 zijn wel HD maar de rtl sbs etc geeft deze E30-4 melding..

    iemand al een idee of is dit een random fout zo maar...

    gr

  • #2
    Refresh je wel met tv aan en smartcard erin?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door sessions
      blijft bij mij die fout geven, ik refresh me een ongeluk
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        ik heb idd met kaart erin de refresh gedaan, al meerdere malen.

        MatthijsL ik had het extra pakket uitgezet om te zien of dit zou helpen maar helaas werkte dat ook niet. Ik kijk nu net weer maar tv geeft aan "zender is gecodeerd. Controleer of de CI+ module en smartcard juist zijn ingevoerd"

        Wederom geen RTL4 HD bvb.

        Reageer


        • #5
          Je geeft aan dat de module herkend wordt. Je krijgt dan waarschijnlijk een melding als 'module gedetecteerd', 'controleert smartcard', 'authenticatie wordt uitgevoerd' of iets wat daar op lijkt. Je module zit dan goed in de TV. Laat de CI+ in de TV zitten en haal alleen de smartcard eruit. Veeg de chip schoon met een niet pluizende schone droge doek. Steek daarna de smartcard terug in de module. Als je voor de TV staat, dan moet de chip van je af wijzen.

          Als dat geen effect heeft, zet dan de TV terug naar de fabrieksinstellingen en laat hem opnieuw zoeken naar de kanalen. Belangrijk is om dit te doen zonder de module in de TV.
          Kies voor DVB-C (digitaal)
          Providerkeuze Ziggo (indien je de keuze krijgt)
          Frequentie 402.00(0) (de 0 tussen haakjes vul je alleen in als je 3 cijfers achter de punt kan zetten)
          Netwerk-id (0)x000 (waarde bij x is afhankelijk van de regio 1, 2 of 3. De 0 tussen haakjes voer je alleen in als je 5 cijfers kan invoeren)
          Symbolrate 6875 of auto (indien beschikbaar)
          QAM 64 (deze optie is niet altijd zichtbaar)
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Beste MatthijsL ik heb dit denk ik al 8 keer geprobeerd voordat ik het forum heb aangesproken. !st kreeg ik de E30-4 fout maar nu steeds de zender is gecodeerd fout.

            Het zal wel aan de tv liggen ofzo ik geef het op.
            iig bedankt voor de reacties.

            Reageer


            • #7
              Mogelijk is het de TV, maar om dat uit te sluiten zou je evt de CI+ module met smartcard nog kunnen testen in een andere TV. Probeer anders ook eens om de TV zenders te laten zoeken met de netwerk-id (0)4000. Dit is het pakket wat je kan bekijken zonder smartcard.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Hier Precies het zelfde probleem.

                Al 10x op nieuw zenders gezocht met de correcte codes.

                Elke keer allen ned 1 2 en 3 in HD.

                Iemand al een oplossing?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door JanT
                  Hier Precies het zelfde probleem.

                  Al 10x op nieuw zenders gezocht met de correcte codes.

                  Elke keer allen ned 1 2 en 3 in HD.

                  Iemand al een oplossing?
                  Is jouw smartcard wel administratief aangemeld?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Anette
                    Oorspronkelijk gepost door JanT

                    Iemand al een oplossing?
                    Is jouw smartcard wel administratief aangemeld?

                    Hoe wat en waar en waarom?. Ik keek al jaren digitale TV.

                    Reageer


                    • #11
                      Misschien zijn ze achter de schermen al Caiway en Delta aan het samenvoegen en gaat er hier en daar wat fout met de smartcards? Ik neem aan dat alles van Vlissingen naar Schiedam verhuist toch?

                      Reageer


                      • #12
                        Heb je de zenders opnieuw gezocht zonder CI+ module in de tv? Zo nee, zoek dan nogmaals zonder de module in de tv. Krijg je een providerkeuze bij het zenders zoeken? Kies dan Ziggo aangezien zij dezelfde uitzendtechniek gebruiken als wij.

                        Alles op de juiste wijze opnieuw ingesteld en het werkt nog niet? Test dan je module in een andere tv. Het kan gebeuren dat die dingen stuk gaan en dan worden je kanalen niet meer gedecodeerd.

                        Er zijn achter de schermen geen werkzaamheden oid die invloed hebben op de werking van de diensten.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X