Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding: Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement of uw smartcard is nog niet geactiveerd.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding: Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement of uw smartcard is nog niet geactiveerd.

    Ik heb begin juli mijn nieuwe smartcard geinstalleerd en daarna ook gebruikt van gemaakt, Nu na mijn vakantie krijg ik de melding:
    Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement of uw smartcard is nog niet geactiveerd. In mijn delta is deze smartcard wel te zien evenals het pakket wat er op zit. Wat zou hier voor een oplossing kunnen zijn?

  • #2
    je kunt in Mijn Delta de smart-card verversen.
    ook kun je de TV een tijdje aan laten staan, dan wordt de smart-card na enige tijd automatisch ververst.

    Reageer


    • #3
      Je had de kaart wel geregistreerd?
      Zo nee, stuur een mailtje met het verzoek met klantnbummer en smartcardnummer.

      Zo ja, ga dan eens naar mijn Delta en log in
      Zet wel tv aan met smartcard erin en refresh: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=430,E=0000061581916404738,K=478,Sxi= 0,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

      Reageer


      • #4
        De smartcard staat geregistreerd en de ingangsdatum is 12 juli. En ik heb inmiddels een aantal keer ververst maar dit heeft nog geen resultaat

        Reageer


        • #5
          dit is een veel voorkomend probleem bij de delta iets in hun computersysteem snapt niet dast als je een smartcard koopt dat je die dan wil gaan gebruiken om digitaal tv te willen kijken dat moet dan weer speciaal aangemeld worden anders val je er na een week of 2 gewoon uit

          Reageer


          • #6
            Fijn is dat,het ene probleem na het andere wat ik ervaar bij de delta. Daar kan werkelijk niks vloeiend gaan .

            Reageer


            • #7
              Het is weekend, dus meestal Delta alleen te contacteren via Facebook en Twitter.
              Een mailtje naar [email protected] stond hierboven al.
              Of morgen even bellen.

              Reageer


              • #8
                morgen maar even bellen

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door cwilleboer
                  Fijn is dat,het ene probleem na het andere wat ik ervaar bij de delta. Daar kan werkelijk niks vloeiend gaan .
                  Dit heeft niet specifiek iets met DELTA te maken. Je TV zal uitgestaan hebben op het moment dat de kaart geregistreerd werd. Hierdoor ontvangt je smartcard de nieuwe sleutels niet. Het beste kan je dan idd even bellen, want dan kan je zorgen dat je TV aanstaat.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Gaan we dat proberen morgen.Dank je

                    Reageer


                    • #11
                      Heb je nog telefonisch contact gehad met de klantenservice cwilleboer? Is het probleem verholpen?
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X