Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard gekocht, papiertje opsturen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard gekocht, papiertje opsturen

    Ik heb nog een smartcard aangeschaft en online geregistreerd, moet ik dan ook nog dat papiertje opsturen wat in het doosje zat ?

  • #2
    Een extra smartcard kan je via Mijn Delta activeren, @Roof.
    Via zelf regelen is alles zo in orde: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=24,E=0000061592758679814,K=7813,Sxi= 9,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Roof
      Ik heb nog een smartcard aangeschaft en online geregistreerd, moet ik dan ook nog dat papiertje opsturen wat in het doosje zat ?
      Als je de smartcard zelf al hebt geregistreerd is het niet meer nodig om het papiertje naar ons toe te sturen. Mochten er nog complicaties zijn dan kun je altijd contacten met onze Klantenservice.
      Dan zorgen wij er alsnog voor dat het goed komt.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Oorspronkelijk gepost door Roof
        Ik heb nog een smartcard aangeschaft en online geregistreerd, moet ik dan ook nog dat papiertje opsturen wat in het doosje zat ?
        Als je de smartcard zelf al hebt geregistreerd is het niet meer nodig om het papiertje naar ons toe te sturen. Mochten er nog complicaties zijn dan kun je altijd contacten met onze Klantenservice.
        Dan zorgen wij er alsnog voor dat het goed komt.
        Mijn pluspakket wil nog niet zo op dat kaartje komen, maar dat zal nog wel eens gebeuren.

        Heb al een uurtje aan het verversen geweest deze morgen maar nog geen geluk.

        Volgens mij heb jij mij de vorige keer ook geholpen, een maand of 3 geleden.

        Zou je dat nog eens kunnen doen, ik snap dat ik tot maandag moet wachten maar dat geeft niet

        Reageer


        • #5
          Staat de bewuste Smartcard wel al in Mijn Delta?
          Zo ja, ook ook gekoppeld in Mijn Delta met de tv aan met smartcards erin.

          Reageer


          • #6
            @Roof: Volgens mij is het jou zelf al gelukt of niet? Alles staat er namelijk goed in en ik zie 3 kaarten in totaal. Klopt dat?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              @Roof: Volgens mij is het jou zelf al gelukt of niet? Alles staat er namelijk goed in en ik zie 3 kaarten in totaal. Klopt dat?
              Anette Ja kaartje werkt en is in mijn account zichtbaar, maar mijn pluspakket is op het nieuwe kaartje nog niet zichtbaar, en een maand of 3 geleden had ik dit probleem ook. en toen heb jij die kaart een keer of wat verversed en toen deed alles het wel. wat bij mij niet scheen te lukken. ik heb nu al zo dikwijls op dat verversen gedrukt dat mijn vinger een beetje pijn doet. als ik jou een prive bericht stuur kun je toch terug lezen van wat toen gebeurde.

              Ptrol ja werkt wel maar mijn pluspakket is niet te zien

              Reageer


              • #8
                Nog een beetje aan het refreshen geweest op dit mooie vroege tijdstip maar nog geen succes

                Reageer


                • #9
                  Ik heb begrepen dat het inmiddels is gelukt toch Roof?

                  Zou je het "Beste antwoord" kunnen kiezen?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Anette
                    Ik heb begrepen dat het inmiddels is gelukt toch Roof?

                    Zou je het "Beste antwoord" kunnen kiezen?
                    Yep idd,

                    Als ik op beste antwoord klik krijg ik de pagia van "Er is iets fout gegaan", dus moet ff zoeken waar dat aan ligt

                    Reageer


                    • #11
                      Foutje in de software, Roof. Net als de dubbele mailtjes.
                      Is weer al weken in behandeling.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Roof
                        Oorspronkelijk gepost door Anette
                        Ik heb begrepen dat het inmiddels is gelukt toch Roof?

                        Zou je het "Beste antwoord" kunnen kiezen?
                        Yep idd,

                        Als ik op beste antwoord klik krijg ik de pagia van "Er is iets fout gegaan", dus moet ff zoeken waar dat aan ligt
                        Ik heb die van mij even gemarkeerd als "Beste antwoord". Mocht dit niet het "Beste antwoord" zijn, dan verneem ik graag van je welk antwoord dit wel mocht zijn.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Anette
                          Oorspronkelijk gepost door Roof
                          Oorspronkelijk gepost door Anette
                          Ik heb begrepen dat het inmiddels is gelukt toch Roof?

                          Zou je het "Beste antwoord" kunnen kiezen?
                          Yep idd,

                          Als ik op beste antwoord klik krijg ik de pagia van "Er is iets fout gegaan", dus moet ff zoeken waar dat aan ligt
                          Ik heb die van mij even gemarkeerd als "Beste antwoord". Mocht dit niet het "Beste antwoord" zijn, dan verneem ik graag van je welk antwoord dit wel mocht zijn.
                          Dat is prima Anette. Het eerste bericht van jou was het beste antwoord maar dat maakt verder niet zoveel uit

                          Het werkt hier allemaal en daar gaat het om.

                          Groetjes
                          Roof

                          Ptrol jij ook bedankt voor je inzet, is bij mij gewaardeerd

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X