Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klacht/bezwaar genegeerd door Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klacht/bezwaar genegeerd door Delta

    Beste heer, mevrouw,

    Ik plaats dit bericht om op te komen voor de belangen van mijn moeder (65+), omdat zij er zelf niet door komt.

    Mijn moeder heeft op in september 2017 per e-mail geklaagd/bezwaar gemaakt over de aankondiging van Delta ([email protected]) om met het analoge radiosignaal te willen stoppen op de kabel. Het bezwaar houdt in dat dit voor haar een probleem gaat opleveren er voor haar geen goed alternatief is geboden. Toen er geen reactie kwam heeft ze een herinnerings e-mail gestuurd. Ook hier is nooit op gereageerd. Ten einde raad heeft ze haar bezwaar per brief/post ingediend maar ook hierop al maanden geen reactie. Als ICT-er zelf begrijp ik best de keuze van Delta om het kabelnetwerk en de frequenties hierop te willen hervormen en -mocht dit echt niet anders kunnen- dat analoge radioklanten hier de dupe van worden. Maar ik verwacht dan wel dat u trouwe klanten als mijn moeder die hierdoor buiten de boot dreigen te vallen op zijn minst een e-mail of brief terug stuurt met een fatsoenlijk antwoord en indien mogelijk een oplossing voor haar individuele situatie.

    Inhoudelijk gaat de klacht/bezwaar gaat over het volgende: Ze luistert dagelijks via de Delta kabel en haar HiFi tuner/versterker naar de zender Classic FM in uitstekende kwaliteit. Aangeboden alternatieven zijn voor haar niet passend.
    Deze zender is via de ether (FM) beschikbaar. Ze wil via haar Hi-Fi set en goede boxen naar de radio (classic FM) kunnen luisteren.

    Ze kan niet via de TV naar de radio luisteren omdat deze opgeborgen staat in een kastje en een matige luidspreker heeft. Ook wil ze de TV niet steeds aan hebben staan voor de radio. Haar Denon Hi-Fi systeem uit de jaren '90 kan geen DAB+ radio ontvangen. Ook internetradio is geen goed alternatief omdat dit wederom niet via haar goede Hi-Fi systeem werkt.

    Wat TV betreft: ze kijkt al digitaal.

    Ik zou het waarderen als Delta mijn moeder alsnog een brief stuurt met een antwoord op haar klacht/bezwaar.

    Met vriendelijke groet,

    Maarten (Zoon van)

    pc. Ik heb dit topic onder het onderwerp "nieuws" geplaatst omdat ik geen passende categorie zie voor vragen over topics over analoge kabel/radio.

  • #2
    Beste Maarten,

    We vinden het vervelend om te horen dat je moeder aangeeft onvoldoende te woord gestaan te zijn door ons.
    Hier brengen we dan ook graag verandering in en nemen graag contact op met jou of je moeder. Aan het verdwijnen van het analoge signaal kunnen we echter niets veranderen, dit stopt op 20 augustus 2018.

    Wil je ons alsjeblieft een e-mail sturen met hierin je gegevens? Deze mag je verzenden aan: [email protected].
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X