Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E19-4 smardcard foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E19-4 smardcard foutmelding

    Hallo,
    Sinds kort heb ik digitale TV van Delta en alles werkte na installatie perfect. De Humax IRHD-5300C ontvanger is echter ongeveer een week uitgezet geweest. Nu ik hem terug aanzet krijg ik de E19-4 foutmelding bij alle zenders behalve NED1,2,3 en TV Zeeland:
    "Je smardcard moet bijgewerkt worden. Los het direct op via ziggo.nl/E19 of laat de ontvanger 30 minuten aanstaan."

    De ontvanger 30 minuten laten aanstaan helpt niet en ik ben geen klant bij Ziggo (waarom vermelden ze dat dan?)

    PS: de Humax ontvanger is aangesloten op het Internet via LAN.

    Hoe los ik dit op en dank bij voorbaat.
    M.Nijhof

  • #2
    Smartcard is geactveerd?
    Ga eens naar Mijn Delta en log in.
    Refrhttps://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=342,E=0000061673314481920,K=1543,Sxi =2,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016esh de smartcard eens en zorg dat de tv met decoder aanstaat.
    Zie:

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de zeer snelle reactie! Echter... sinds gisterenavond heb ik dit herhaaldelijk geprobeerd maar de optie "smartcard beheren" is nergens te vinden?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Aan de linkerkant zie je deze icons: [img]841b84d1-4f94-4e9f-9d5c-79e81d705b5b.jpg[/img]

          Click op de onderste ( zelf regelen ).
          Je smartcard (s ) krijg je in beeld en click erop en je kan deze verversen.

          Reageer


          • #6
            Sorry hoor, ik doe exact wat je zegt maar de optie smartcard(s) staat er echt niet bij.

            Reageer


            • #7
              En Fred ook bedankt voor de tip, maar verkleinen helpt ook niet.

              Reageer


              • #8
                Als je oi het onderste icon clickt, krijg je een valschermpje aan de rech
                terkant met meerdere mogelijkheden.

                Probeer het eens met Edge.

                Reageer


                • #9
                  Heb ik allemaal reeds gedaan, smartcard staat er echt niet bij, zie screenshot
                  [img]7aef9f6a-a594-4adb-b00b-b36c69a0599b.jpg[/img]

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      als het echt niet gaat, stuur dan een email naar [email protected]
                      misschien gaat het met een andere browser beter.

                      Reageer


                      • #12
                        Tja.... het lukt niet met Edge en ook niet met Firefox. Ik denk dat ik maandag naar de helpdesk zal moeten bellen. Heb je toevallig het goede tel. nummer van de helpdesk bij de hand? Dank bij voorbaat.

                        Reageer


                        • #13
                          [img]d3428d64-5f13-4854-8d66-68890d5f28c2.jpg[/img]

                          Reageer


                          • #14
                            OK hartelijk bedankt Fred en de groeten aan Wilma

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door stilleven
                              OK hartelijk bedankt Fred en de groeten aan Wilma
                              Ik zie dat je een e-mail hebt verzonden en heb de smartcard voor je aangemeld. Als het goed is heb je inmiddels signaal en staat deze smartcard uitterlijk morgen ook op jouw MijnDELTA account.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X