Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeldkwaliteit televisie

    Hebben andere mensen ook last van slechte beeldkwaliteit (blokken) en af en toe wegvallen van het geluid (fractie van een seconde) ?
    Het irriteerde mij mateloos tijdens de wedstrijd van Nederlandse dames tegen Noord Ierland.
    Maar ook op andere zenders was dit fenomeen aanwezig.
    Ben ik de enige ?

  • #2
    als dit over digitale TV gaat, via een coax-kabel, dan voldoet de kabel en de connectors niet aan de eisen. waarschijnlijk kunststof afdekkapjes op de connectors.

    Heb je het stappenplan al doorlopen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=78,E=0000061590686689282,K=2990,Sxi= 1,dtree=guid({497E73CD-A575-42DD-A194-F03C8B2503BB}),TS=DeltaNL_2016

    Reageer


    • #3
      Hallo Fred44nl,

      functioneert al jaren goed. Alles uitgevoerd met F-connectors.
      Is echt van de laatste dagen.
      Heb ook op de online TV steeds meer storing.

      Reageer


      • #4
        antwoorden zoals coaxkabels & connectoren deugen niet , daar word ik zo moe van. ik draai ook al jaren met de hoogste standart en blijf ook van die rare blokjes last hebben zeer irritant.

        Reageer


        • #5
          toen ik kabels en connectoren had vernieuwd was het blokjesprobleem opgelost. paar maanden later kon ik bepaalde zenders helemaal niet meer ontvangen. monteur ontdekte dat een kapotte splitter het probleem was. nu heb ik perfecte ontvangst. even afkloppen. moraal van het verhaal: ook goedwerkende dingen kunnen wel eens kapot gaan

          Reageer


          • #6
            Omgekeerd kun je net zo moe worden van mensen die zeggen: Gisteren werkte het allemaal nog, *dus* het kan niet aan de kabels etc. liggen. Dingen gaan domweg stuk en niet op momenten die uitkomen. Net zo goed zijn er spullen (ook van de Aldi) die gewoon 20 jaar zonder 1 hikje blijven werken. Shit happens, deal with it.

            Hier ooit blokken(artefacten) op paar zenders, ook zomaar, zonder zichtbare problemen aan bekabeling of ratten of werkzaamheden. Hirschmann-kabel bij winkel met nog echte technicus laten maken en er goede zware kwaliteit connectoren aan laten zetten. Probleem meteen weg.

            Moraal: Als je om hulp vraagt en je krijgt een vraag of advies, probeer dan eens niet te doen of je zelf het antwoord al wist. Je had toch een vraag, breng dan ook het respect op om naar het antwoord te luisteren of er iets mee te doen. Mooie tekst toch, voor een zaterdagmiddag? :8

            Reageer


            • #7
              Ik had geen filosofisch of opvoedkundig antwoord verwacht.....;-)
              Maar zal jullie adviezen ter harte nemen en mijn kabels, versterker en splitter(s) controleren.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door TheKag
                Ik had geen filosofisch of opvoedkundig antwoord verwacht.....;-)
                Maar zal jullie adviezen ter harte nemen en mijn kabels, versterker en splitter(s) controleren.
                Sportief
                We lezen natuurlijk graag het resultaat, succes!

                Reageer


                • #9
                  Nou ik heb eindelijk tijd gehad om er naar te kijken.
                  Het was dus mijn 10 jaar oude versterker die de veroorzaker was.
                  Deze ertussenuit gehaald en sindsdien geen last meer van "blokjes".
                  Bedankt voor de tip mensen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X