Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV geeft blokken en freezed (probleem sedert aantal maanden) nu erger dan eerst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV geeft blokken en freezed (probleem sedert aantal maanden) nu erger dan eerst

    Sedert een aantal maanden krijg ik op bijna alle zenders, RTL zenders het meest en Ziggo is echt verschrikkelijk, blokken in beeld en beeld freezed.
    Ook Netflix heeft meer tijd nodig om te laden en af en toe zelfs geen connectie maken.

    Voorheen kon ik overschakelen vwb de RTL zenders naar kanalen 70... e.v. Maar deze zijn niet meer beschikbaar.
    Nu zijn ze sinds een paar weken bij ons op dorp (Hendrikskinderen) bezig met kabel en leiding werk, ik weet niet of dit er mee te maken heeft maar sindsdien is er eigenlijk niet te kijken naar tv.

    Signaalsterkte en signaalkwaliteit zijn respectievelijk 91 en 100

    Wat heb ik zelf gedaan:
    - stappenplan Delta gevolgd
    - nieuwe coax kabels en connectors gemonteerd (allemaal Ziggo gecertificeerd)
    - Maar 1 tv aangesloten (TV is Sony Bravia Smart TV met Module in TV) middels LAN en Wifi.

    Daarnaast moet ik zeggen dat ook internet keuren heeft.. wegvallen signaal, traag.. pfff

    Iemand anders vergelijkbare problemen en een oplossing gevonden?

  • #2
    Die SD kanalen zijn er nog wel maar zitten nu op een andere plaats :

    https://www.delta.nl/over-delta/nieu...oor-hd-kijkers

    Reageer


    • #3
      Oke merci voor de reacties.
      Staat nu op SD kanaal en idd geen blokken of freezen, op HD kanaal wel blokken en freezen.

      Reageer


      • #4
        Niemand een idee? of ben ik uniek?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door veltmeijer
          Niemand een idee? of ben ik uniek?
          Uniek zijn we allemaal, veltmeijer.

          Maar stuur anders een berichtje met je klantgegevens naar: [email protected].
          Dan gaan wij dit in goede banen leiden en een monteur aansturen om je aansluiting na te kijken. Goed plan?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
            Oorspronkelijk gepost door veltmeijer
            Niemand een idee? of ben ik uniek?
            Uniek zijn we allemaal, veltmeijer.

            Maar stuur anders een berichtje met je klantgegevens naar: [email protected].
            Dan gaan wij dit in goede banen leiden en een monteur aansturen om je aansluiting na te kijken. Goed plan?
            Okidoki.. mail komt eraan

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X