Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HUMAX IHDR-5200C tv portal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HUMAX IHDR-5200C tv portal

    Ik ben in bezit van een HUMAX IHDR-5200C. Hier is een tv portal aanwezig, Toen ik hem aanschafte was alleen ziggo mogelijk om deze tv portal te gebruiken.
    Nu heeft Delta ook interactief tv. Kan ik als ik een nieuwe abonnement aanschaf gebruik maken van mijn eigen decoder ipv dat ik een decoder voor de interactief tv moet aanschaffen

  • #2
    TV portal en het nieuwe Delta Interactieve TV hebben niet zoveel met elkaar te maken.
    met een Humax 5200C kun je geen gebruik maken van Delta Interactieve TV.
    het maakt hierbij geen verschil of je een ouder of een nieuw abonnement hebt.

    Reageer


    • #3
      Ook niet met een goeie utp-kabel ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
        Ook niet met een goeie utp-kabel ?
        Geen idee, weet iemand hoe dit zit? zo een kastje extern aansluiten op mijn humax 5200c en dan gebruik kunnen maken van interactief tv in combinatie met de humax 5200c die op de coax is aangesloten

        Reageer


        • #5
          welk extern kastje bedoel je nu ??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            welk extern kastje bedoel je nu ??
            Ik bedoel de DELTA Interactieve TV ontvanger.
            Maar na nog meer zoekwerk lijkt me het overbodig. Ik kan toch opnemen en pauzeren via de decoder. en netflix zit ook op mijn tv via internet

            Reageer


            • #7
              Verder heb je nog kanaal 55: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=289,E=0000061635934844160,K=7646,Sxi =1,case=guid({FCE833E4-F0C4-40E9-82D6-2B8192719AAE}),TS=DeltaNL_2016

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X