Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen analoge TV signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen analoge TV signaal

    Waarom heb ik sinds vandaag geen analoge TV? Het is hier 4 mei na 17.00 uur en geen 20 augustus in Dauwendaele.

  • #2
    Dag janho,

    Welkom op het forum

    Speelt dit probleem nog steeds en zo ja. hebben je buren dit ook?
    Heb je misschien een tv die ook digitale zenders kan ontvangen? Dan kun je deze op digitale zenders laten zoeken. Kijk voor meer informatie op de pagina televisie kijken zonder smartcard.

    Reageer


    • #3
      Bedankt, ik ga het morgen uitzoeken al vind ik het raar dat Delta je ineens zonder TV zet, nadat je alle stappen van Delta ondernomen hebt
      Speelt dit probleem nog steeds en zo ja. hebben je buren dit ook?
      Heb je misschien een tv die ook digitale zenders kan ontvangen? Dan kun je deze op digitale zenders laten zoeken. Kijk voor meer informatie op de pagina televisie kijken zonder smartcard.[/quote]

      Reageer


      • #4
        En is het nog gelukt Jan?
        Zo ja... als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
        Alvast bedankt!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          En is het nog gelukt Jan?
          Zo ja... als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
          Alvast bedankt!
          Het is niet gelukt, maar ik ga vandaag wel om een smartcard, dan is hopekijk het probleem opgelost.
          Bedankt voor het advies.

          Reageer


          • #6
            Beste janho,

            Indien je nogsteeds geen tv signaal hebt op jouw analoge televisie, kan dit niet mogelijk niet worden opgelost door een smartcard aan te schaffen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice [email protected] of een bericht sturen op social media.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Beste janho,

              Indien je nogsteeds geen tv signaal hebt op jouw analoge televisie, kan dit niet mogelijk niet worden opgelost door een smartcard aan te schaffen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice [email protected] of een bericht sturen op social media.
              Ik had nog een oude tv en heb een humax kastje aangeschaft. Deze werkt wel op me oude tv alleen niet op met flatscreen, maar ik heb gelukkig weer tv, al zitten er soms storingen in.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door janho
                Oorspronkelijk gepost door Anette
                Beste janho,

                Indien je nogsteeds geen tv signaal hebt op jouw analoge televisie, kan dit niet mogelijk niet worden opgelost door een smartcard aan te schaffen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice [email protected] of een bericht sturen op social media.
                Ik had nog een oude tv en heb een humax kastje aangeschaft. Deze werkt wel op me oude tv alleen niet op met flatscreen, maar ik heb gelukkig weer tv, al zitten er soms storingen in.
                Fijn dat de tv het weer doet!
                Kun je aangeven welke storingen je nog ervaart?

                Reageer


                • #9
                  Wat een zooitje. Ik ben afhankelijk van ondertiteling omdat ik slechthorend ben, nou die krijg ik. Het vlieg overal door het beeld. Dan op Veronica, dan op Discovery, dan op andere zenders. Ik moet elke avond maar afwachten welke zenders is van Delta mag zien. Tijd om over te stappen dus.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door janho
                    Wat een zooitje. Ik ben afhankelijk van ondertiteling omdat ik slechthorend ben, nou die krijg ik. Het vlieg overal door het beeld. Dan op Veronica, dan op Discovery, dan op andere zenders. Ik moet elke avond maar afwachten welke zenders is van Delta mag zien. Tijd om over te stappen dus.
                    Jeetje wat vervelend zeg! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
                    Heb je hiervoor al contact gehad met onze Klantenservice? We helpen je graag om het probleem te verhelpen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X