Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV op camping Hoogduin - Cadzand ( Molecaten)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV op camping Hoogduin - Cadzand ( Molecaten)

    Om te kunnen genieten van uw digitale uitzendingen heb ik een nieuwe tv nodig.
    Kan ik deze in Belgie kopen (ik woon namelijk in Eeklo, Belgie) ? De nieuwe tv zou uitgerust zijn met een CI+ module.
    De smartcard zou dan besteld worden via de camping.
    Komen er dan nog extra kosten bij voor ons? vb: abonnementskosten of eventuele huur of iets anders ?
    Beste dank
    Jaak De Lange,

  • #2

    Reageer


    • #3
      bedankt voor de tip

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jaak
        Om te kunnen genieten van uw digitale uitzendingen heb ik een nieuwe tv nodig.
        Kan ik deze in Belgie kopen (ik woon namelijk in Eeklo, Belgie) ? De nieuwe tv zou uitgerust zijn met een CI+ module.
        De smartcard zou dan besteld worden via de camping.
        Komen er dan nog extra kosten bij voor ons? vb: abonnementskosten of eventuele huur of iets anders ?
        Beste dank
        Jaak De Lange
        Beste Jaak,

        Wij hebben een lijst met gecertificeerde tv toestellenStandaard pakket zitten hier geen extra kosten aan verbonden. Er zitten alleen extra maandelijkse kosten aan verbonden als je ervoor kiest om een extra pakket aan te schaffen zoals bijvoorbeeld: Film1, Ziggo Sport Totaal of het Buitenlandpakket.

        Je hebt natuurlijk ook de mogelijkheid om op andere manieren televisie te kijken. Deze staan netjes vermeld op onze website.

        Mocht je nog andere vragen hebben, dan verneem ik dit graag van je.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jaak
          Om te kunnen genieten van uw digitale uitzendingen heb ik een nieuwe tv nodig.
          Kan ik deze in Belgie kopen (ik woon namelijk in Eeklo, Belgie) ? De nieuwe tv zou uitgerust zijn met een CI+ module.
          De smartcard zou dan besteld worden via de camping.
          Komen er dan nog extra kosten bij voor ons? vb: abonnementskosten of eventuele huur of iets anders ?
          Beste dank
          Jaak De Lange,

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X