Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eurosport 2 beeldkwaliteit slecht.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eurosport 2 beeldkwaliteit slecht.

    Waarom is de beeldkwaliteit van eurosport 2 zo slecht?
    Ik heb een pluspakket om oa naar eurosport 2 te kunnen kijken. Daar betaal ik ook extra voor. Aldus mijn frustratie...

  • #2
    Ik heb hier geen problemen, is het alleen eurosport 2 day slecht is of is er meer ?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Mosselman
      Is Eurosport 2 in HD ?
      Nee

      Reageer


      • #4
        Is alleen bij eurosport 2. Het beeld stoort voortdurend. Soms geeft ie ook een melding dat het signaal zwak is. Van nd ik toch vreemd. Delta moet in mijn ogen zorg dragen voor fatsoenlijke doorgifte

        Reageer


        • #5
          Ik zou eerst de kabels bekijken, misschien ligt het wel niet aan de delta

          Reageer


          • #6
            zou natuurlijk kunnen, maar dan toch gek dat het alleen op die zender is. Verder werkt alles prima. Zal eens kijken

            Reageer


            • #7
              Zijn het hoogwaardige kabels ( Hirschman bijv.)? Alleen nakijken lost het ( blokjes ) soms niet op.

              Reageer


              • #8
                [quote=Raoul ]zou natuurlijk kunnen, maar dan toch gek dat het alleen op die zender is. Verder werkt alles prima. Zal eens kijken

                Reageer


                • #9
                  ik had wel goede kabels, maar ik kon door een kapotte splitter een paar zenders niet of nauwelijks ontvangen. kijk hier ook eens naar

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Raoul,

                    Heb je naar aanleiding van de forumleden hun tips een oplossing kunnen vinden voor het signaal op Eurosport2?

                    Zo ja, zou je dan een beste antwoord kunnen kiezen?
                    Zo nee, heb je alles al geprobeerd wat hier is aangegeven?

                    Reageer


                    • #11
                      [email protected].

                      Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X