Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

melding: geen HDCP op Tv-toestel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • melding: geen HDCP op Tv-toestel


  • #2
    wat is het merk en exacte type van de TV ??

    Reageer


    • #3
      ik heb destijds een LG type 42PCRA-3 met een opname recorder met harddisk. De opname recorder is reeds naar de eeuwige jachtvelden en ik dus nu alleen nog de flatscreen in gebruik. Met normaal antenne signaal (analoog) geen enkel probleem. Met een video recorder via scart naar TV kanalen ook geen probleem. En een DVD speler op HDMI ook geen probleem.
      Het typische is heb ik ontdekt dat als ik de HUMAX aanzet als de TV al op het HDMI kanaal aanstaat zie ik wel het logo van HUMAX totdat het TV beeld zou moetn komen. Daarna is het beeld weg maar ik zie ik nog wel inder in het scherm de informatie balk.

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum, Hans

        Ik raad je aan om te zoeken naar een software update op de website van LG. Een vergelijkbaar probleem zou met een dergelijke update opgelost moeten zijn.

        Reageer


        • #5
          Ik zie even het nut van een update van LG niet in. Het verhaal gaat inmiddels van kwaad tot erger nl. ik zit te kijken en plotseling valt zenderbeeld weg en krijg ik de melding dat er geen antenne-signaal zou zijn. Ik doe niets, zit nergens aan en dan na een willekurige tijd krijg plotseling weer beeld van een ander kanaal.
          Als ik van kanaal wissel met de kanaal up/down toets dan slaat hij regelmatig een kanaal over. Zowel up als down. ALs ik HUMAX uit en weer aan zet heb op hetzlefde kanaal waar ik goed beeld had dan een scrambeled beeld.
          Ook de radio functioneerd nu zoals TV. Niet dus !!
          IK was in de veronderstelling dat ik hetzelfde zender aanbod zou hebben als wanneer ik de app gebruik. Klopt dat?
          Ik heb een oplossing gevonden: ik steek de antenne aansluiting weer terug in het TV-toestel. Dan heb ik wel TV kanalen minder maar die doen het in ieder geval. ;-)

          Een nieuw TV-toestel is geen optie omdat deze HUMAX al een rib uit mijn lijf was. Mijn inkomen bestaat uit de gulheid van het UWV voor invaliditeits uitkering. Te weinig om van te leven en te veel om van dood te gaan.

          Reageer


          • #6
            en de ellende duurt voort. inmiddels mag ik genieten van een 50Hz brom die voor het niveau van het tv-geluidssignaal niet onder doet. Het heeft te maken met de antenne aansluiting. Bij plaatsing van het Cisco modem is een "optimizer" op de CAI-doos geplaatst voor internetsignaal. Haal ik die er tussen uit dan heb ik beter beeld (geen scrambled) maar bromgeluid blijft en ik geen dan geen internet.

            Reageer


            • #7
              Ik zou UWV ook bellen. Dit kan toch niet...

              Reageer


              • #8
                16 jaar strijd met het UWV heeft mij geleerd dar die helemaal nergens iets van weten behalve promotie van hun eigen kruk. Goed, einde mening over UWV.

                Het probleem is "opgelost", het vakantiegeld wordt gespendeerd aan een nieuwe TV. Tot dat moment kijken we nog wel naar wat analoog beschikbaar is.

                Een ieder bedankt voor de gezonden input.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X