Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HbbTV/DELTA App Portaal tijdelijk niet beschikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HbbTV/DELTA App Portaal tijdelijk niet beschikbaar

    Beste klant,

    Wegens een defect in de software vanuit de leverancier is HbbTV (DELTA App Portaal) op kanaal 55 tijdelijk niet beschikbaar.
    We betreuren dat onze klanten hier op dit moment geen gebruik van kunnen maken en gaan uit van een spoedige afloop.

    Verdere informatie volgt nog wanneer wij meer weten over het toedoen of de oplossing.

  • #2
    Bij mij start hij met laden gedurende een paar seconden, ik zie een paar seconden de app en crasht dan weer, heeft het hier mee te maken?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fralali
      Bij mij start hij met laden gedurende een paar seconden, ik zie een paar seconden de app en crasht dan weer, heeft het hier mee te maken?
      Op dit moment ervaren wij een storing in het systeem. Hierdoor is de app momenteel niet toegankelijk.
      Naar verwachting zal de app het spoedig weer doen!

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ervaar je een probleem met uitzending gemist op alle zenders of op een bepaalde zender?

          Reageer


          • #6
            De KIJK zender, dus geen SBS NET5 en Veronica

            Reageer


            • #7
              Ook bij ons doet kijk.nl het niet. Hij laad wel de programma's maar zodra je af wil spelen krijg je de melding dat er een fout is opgetreden
              Ook wij vragen ons af waarom we nog steeds niet kunnen kijken naar kijk tv
              Laden duurt lang of komt helemaal niet in beeld.
              Npo gemist kunnen we met veel geduld wel terugkijken
              Wij maken gebruik van humax interactieve tv kastje

              Reageer


              • #8
                Ik vind het persoonlijk erg lang duren, ook al 2 maanden geen reactie meer gehad? Maar betaling gaat wel door..

                Reageer


                • #9
                  Als het nu niet binnen een week opgelost word, stap ik over op een andere aanbieder. Inderdaad, betalen gaat wel door, maar geen oplossingen bieden!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door cmhofman Bekijk bericht
                    Als het nu niet binnen een week opgelost word, stap ik over op een andere aanbieder. Inderdaad, betalen gaat wel door, maar geen oplossingen bieden!
                    je kunt beter een emailtje sturen naar [email protected]
                    en anders plaats je een bericht op twitter of facebook.

                    Reageer


                    • #11
                      Waar is dit forum dan voor? Wanneer ik op de website naar oplossingen zoek dan kom ik hier terecht. Maar ik ga zelf nergens meer achteraan, als abonnee en afnemer verwacht je dat iets naar behoren werkt, doet dat het niet, dan komt er een servicemonteur langs. Dus laatste kans voor Delta

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door cmhofman Bekijk bericht
                        Waar is dit forum dan voor?
                        op dit forum helpen klanten hoofdzakelijk andere klanten.
                        moderatoren houden een oogje in het zeil en helpen ook mee.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door cmhofman Bekijk bericht
                          Als het nu niet binnen een week opgelost word, stap ik over op een andere aanbieder.
                          Wie heb je in gedachte?
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X