Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC 1 en 2, VRT geen ontvangst meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BBC 1 en 2, VRT geen ontvangst meer

    Beste

    sinds enige tijd ontvang ik via de smartcard geen BBC1, BBC2 en VRT meer. Alle andere zenders zijn perfect te ontvangen. Wat is hier aan de hand?

    Gelukkig werkt het wel via interactieve tv maar dit gaat via internet en via de smartcard.

  • #2
    Nieuwe zenderlijst: https://www.delta.nl/sites/default/f...t_20180301.pdf

    De zenders die je mist zijn alle in HD.
    Mogelijk is je hardware hiervoor niet geschikt.
    Gebruik je misschien een van deze decoders: oude SD ontvangers

    Humax IR Fox C
    Humax IR Fox Z
    Humax PVR 9200c

    Samsung DCB-b270r
    Samsung SMT-C1140
    Samsung DCB-9401r
    Samsung DCB-P850r

    Homecast Montana

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Nieuwe zenderlijst: https://www.delta.nl/sites/default/f...t_20180301.pdf

      De zenders die je mist zijn alle in HD.
      Mogelijk is je hardware hiervoor niet geschikt.
      Gebruik je misschien een van deze decoders:
      Ik heb alle andere zenders wel in HD, sterker nog, mijn Sony is een UHD tv. Er is gewoon geen signaal op 27, 475 en 476.

      Reageer


      • #4
        Laat dan eens opnieuw naar de zenders zoeken als er geen sprake is van geen verouderde decoder.

        Reageer


        • #5
          Zojuist gedaan, 267 zenders gevonden, er is nog steeds geen signaal op de genoemde kanalen.

          Reageer


          • #6
            Ga ook eens naar Mijn Delta, log in Refresh je Smartcard eens.
            Is er misschien nieuwere software (firmware voor je tv) of staat dit automatisch ingesteld?

            Welke Sony is het ( naam/nr.)?

            Reageer


            • #7
              Smartcards alle 3 gerefreshed. Keurig netjes mailtjes ontvangen daarover. Nog steeds geen beeld op 27, 475 en 476.

              Sony Bravia KD-43X8309C inmiddels ook even opnieuw opgestart.

              Hij zegt ook steeds dat er geen signaal is. Controleer uw antenne-aansluiting. Maar zenders als ZDF, WDR etc ontvang ik perfect. Geen blokjes

              Reageer


              • #8
                Beste josdh,

                Heb je inmiddels alweer signaal op deze zenders?
                Zo niet, dan ontvang ik graag een e-mail [email protected] met jouw klantgegevens en een verwijzing naar dit topic.
                Zo ja, zou je dan een beste antwoord kunnen kiezen?

                Reageer


                • #9
                  Hallo Anette, het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb overigens wel een keer gezien dat 's morgens VRT1 werkte maar 's middags niet meer. Net weer geprobeerd maar geen beeld terwijl Ketnet, ARD, ZDF en dergelijke prima beeld geven.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door josdh
                    Hallo Anette, het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb overigens wel een keer gezien dat 's morgens VRT1 werkte maar 's middags niet meer. Net weer geprobeerd maar geen beeld terwijl Ketnet, ARD, ZDF en dergelijke prima beeld geven.

                    Reageer


                    • #11
                      Op de andere TV is het exact hetzelfde probleem. Er zijn trouwens meer zenders die zwak zijn of geen signaal aangeven zoals Eurosport 1 en dat geldt voor beide TV's/smartcards. Ik gebruik alleen hoogwaardige coaxkabels van Hirschman

                      Reageer


                      • #12
                        wat is de signaal-sterkte en kwaliteit, zoals dit in de TV bekeken kan worden ??

                        Reageer


                        • #13
                          Op Eurosport is sginaalkwaliteit 0 en Signaalniveau 0 geen beeld
                          Op VRT1 is signaalkwaliteit 0 en signaalniveau 0 geen beeld
                          Op BBC1 is signaalkwaliteit 0 en signaalniveau 0 geen beeld.
                          Op ARD is signaalkwaliteit 100 en signaalniveau 54 prima beeld.
                          Op Nederland 1 is signaalkwaliteit 100 en signaalniveau 50 prima beeld

                          Reageer


                          • #14
                            Op mijn interactieve Delta kastje heb ik ook geen beeld van Eurosport:
                            No permission to view this channel
                            To update your subscription call 0118-225500
                            Your client number is **verwijderd door moderator**

                            Reageer


                            • #15
                              Gebruik je splitters?
                              Sluit de tv eens rechtstreeks aan op het punt waar Delta je huis binnenkomt.
                              Dus zonder splitters ed.
                              Hoe is het dan op die tv?

                              Dit is een openbaar Forum.Het is verstandiger persoonlijke info zoals klantnummer en telefoonnummer weg te halen.
                              Dat doe je door in je item op het pennetje rechtsboven te clicken en ea aan te passen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X