Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

digitale televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • digitale televisie

    hallo,
    ik heb de humax 5400C op het oog, kan ik met deze de digitale zenders ontvangen of moet er nog een extra ontvanger bij? ik heb een philips platte tv van 11 jaar oud (full HD) groeten , Rob Drijdijk.

  • #2
    Haal klantnummer weg i.v.m. privacy, Rob.
    Dit is een openbaar forum.

    Heb je ook rekening gehouden met smartcard voor de decoder?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        bedankt. voor de tip, ik weet niet hoe ik dit moet verwijderen

        Reageer


        • #5
          Rechtsboven in je topic zie je: [img]3383f96f-cd6b-484e-b063-f6addc67e767.jpg[/img]

          Clik op het pennetje en je kan je tekst aanpassen als deze nog niet te oud is.

          Reageer


          • #6
            het is gelukt nogmaals dank! ik heb geen ervaring met forums invullen, ik kijk nog analoog, en kan momenteel (nog) onbeperkt en kosteloos opnemen met de hd recorder, dit wil ik straks ook kunnen met de digitale tv.

            Reageer


            • #7
              Om ook op je vraag te reageren: Met die Humax kun je digitale tv ontvangen/opnemen. Voor het hele basispakket heb je dan nog een smartcard nodig. Zonder smartcard heb je de mogelijkheden welke je via onderstaande link kunt vinden:
              https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

              Reageer


              • #8
                bedankt, Jos, ik moet het ding nog kopen, dus zal het nog even duren eer dat ik er mee aan de gang ga.ik denk (en hoop) dat het zo wel gaat lukken.

                Reageer


                • #9
                  Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
                  Alvast bedankt!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X