Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ontbrekende zenders digitale tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    De doorsnee-klant heeft daar meestal geen kaas van gegeten en denkt alleen ik heb toch een decoder!


    Ik heb ook al vaker gevraagd of er geen lijstje gemaakt kon worden met decoders waarvan bekend is, dat zij het volledige pakket van Delta niet meer "aan" kunnen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Ik heb ook al vaker gevraagd of er geen lijstje gemaakt kon worden met decoders waarvan bekend is, dat zij het volledige pakket van Delta niet meer "aan" kunnen.
      zomaar even een snel opzetje hiervan (uit de losse pols)

      oude SD ontvangers

      Humax IR Fox C
      Humax IR Fox Z
      Humax PVR 9200c

      Samsung DCB-b270r
      Samsung SMT-C1140
      Samsung DCB-9401r
      Samsung DCB-P850r

      Homecast Montana

      Reageer


      • #18
        Het verwijderen van SD kanalen zou best wel eens de volgende stap kunnen zijn na het uitschakelen van analoog, het zou mij niets verbazen eerlijk gezegd

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          De doorsnee-klant heeft daar meestal geen kaas van gegeten en denkt alleen ik heb toch een decoder!


          Ik heb ook al vaker gevraagd of er geen lijstje gemaakt kon worden met decoders waarvan bekend is, dat zij het volledige pakket van Delta niet meer "aan" kunnen.
          De vraag is of die doorsnee klant dan wel dat lijstje gaat vinden en snappen :8

          Reageer


          • #20
            Zou bijv. met uitleg ook in de KlantenService opgenomen kunnen worden als oorzaak voor het niet kunnen vinden van bepaalde zenders.
            Hier dus: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=225,E=0000061615248535557,K=3463,Sxi =11,dtree=guid({F8FDF5BC-E935-4379-A2FD-4ED0F4F309C9}),TS=DeltaNL_2016

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X