Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale radio.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale radio.

    Met mijn Pioneer,VSX-520 als onderdeel van mijn homecinema luister ik via de kabel naar de radio. Omdat ik radio luisteren via de tv een absurde oplossing vind vraag ik me af wat ik nu moet of kan doen. Ik had een email van Delta hierover gehad maar daar word ik niets wijzer van.
    Is er iemand die mijn tuner kent of weet wat ik het beste kan of moet doen?

  • #2
    Heb je hier iets aan: https://files.delta.nl/2017/DELTA_Aa...dio_via_tv.pdf

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Ik heb het gelezen maar zal het nog eens een keer goed moeten doen want wat tv en radio e.d. betreft ben ik helemaal een nono. Ik heb ook alles aan laten sluiten toen we dit aanschaften omdat we er zelf niets van snappen, ook geen gevoel er voor hebben.
      We kijken tv via een Samsung decoder,SMT-C7140, met Harde schjf.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ziggo doet het ook maar die regelt tenminste alles voor de klanten, gratis. Van Delta hoef je nooit iets te verwachten is mijn ervaring.

          Reageer


          • #6
            Die Samsung decoder is vast al aangesloten op je geluidsapparatuur. Die kun je dan (ipv een tuner) gebruiken om op een radiokanaal af te stemmen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Die Samsung decoder is vast al aangesloten op je geluidsapparatuur. Die kun je dan (ipv een tuner) gebruiken om op een radiokanaal af te stemmen.
              Inderdaad, je kunt gewoon een paar tulpjes aansluiten op de Samsung decoder,SMT-C7140, zie onderstaande foto, dan heb je geen TV meer nodig

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Niggo
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Die Samsung decoder is vast al aangesloten op je geluidsapparatuur. Die kun je dan (ipv een tuner) gebruiken om op een radiokanaal af te stemmen.
                Inderdaad, je kunt gewoon een paar tulpjes aansluiten op de Samsung decoder,SMT-C7140, zie onderstaande foto, dan heb je geen TV meer nodig
                Een wit en rood stekkertje en dan die achterin de tuner?

                Reageer


                • #9
                  Dus ik moet een Samsung decoder kopen ipv de Delta minidecoder en mijn tuner naar De Zompe brengen, begrijp ik hieruit. Dat is dan de prijs van de vooruitgang zal ik maar zeggen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Robert
                    Een wit en rood stekkertje en dan die achterin de tuner?
                    Klopt, gewoon zo'n standaard audio kabel tulp: https://www.praxis.nl/gereedschap-in...l-1-5m/5281978

                    Vervolgens kun je via de afstandbediening navigeren naar radio , op het display zie je dan het radio station [img]193524c9-bf70-4689-a0a9-1cfb54988775.jpg[/img]

                    Reageer


                    • #11
                      Heb diverse andere methodes geprobeerd om digitaal radio te luisteren. DAB+ werkte voor geen meter. Belabberde ontvangst binnenshuis en als het al lukte heb je weinig keuze. Enkel Nederlandse zenders. Beste keus voor mij is een internetradio.
                      Ook via Wi-Fi prima ontvangst en keuze uit duizenden stations wereldwijd. Verkrijgbaar in alle soorten en maten. van compact draagbaar tot high end. zelfs een oude smartphone verbinden via de koptelefoon aansluiting naar line in werkt probleemloos. (TuneIn app op smartphone voor radiostations) Oude smartphone wel aan de lader laten!

                      Reageer


                      • #12
                        Vervolgens kun je via de afstandbediening navigeren naar radio , op het display zie je dan het radio station [img]193524c9-bf70-4689-a0a9-1cfb54988775.jpg[/img][/quote]

                        Wat dat laatste betreft zal ik uit moeten proberen want ik gebruik maar 1 afstandsbediening en daar staat alles in geprogrammeerd en geen 4 losse voor tv, decoder, HomeCinema en Mediaplayer.

                        Reageer


                        • #13
                          Met je tv kun je controleren of je digitaal kijkt maar kun je dat ook bij je radio controleren?

                          Reageer


                          • #14
                            Ik had dit al eerder gepost maar het is blijkbaar in de lucht verdwenen. Met je tv kun je controleren of je digitaal kijkt maar kan je dit ook bij je radio controleren?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Robert
                              Ik had dit al eerder gepost maar het is blijkbaar in de lucht verdwenen. Met je tv kun je controleren of je digitaal kijkt maar kan je dit ook bij je radio controleren?
                              als je digitaal TV kan kijken, dan kun je ook digitaal radio luisteren via de TV of decoder.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X