Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Minidecoder is vanaf nu beschikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Weet natuurlijk niet of dit voor het buitenland (Duitsland) ook geld maar bij bestelling
    in de webshop was (bij mij) geen klant nummer noodzakelijk.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door wakaboy
      Ik raad u aan dit eerst bij de receptie van het vakantiepark na te vragen. kans is dat zij zelf een oplossing hebben.
      Is al gedaan. Er was de keuze tussen een dure receiver met smartcard of een dure smart-tv, wat wij allebei niet nodig hebben. De vrij te ontvangen zenders zijn voor ons voldoende.
      Aankoop van de Minidecoder zal graag bij een dealer daar in de buurt plaatsvinden.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Klaus
        Oorspronkelijk gepost door wakaboy
        Ik raad u aan dit eerst bij de receptie van het vakantiepark na te vragen. kans is dat zij zelf een oplossing hebben.
        Is al gedaan. Er was de keuze tussen een dure receiver met smartcard of een dure smart-tv, wat wij allebei niet nodig hebben. De vrij te ontvangen zenders zijn voor ons voldoende.
        Aankoop van de Minidecoder zal graag bij een dealer daar in de buurt plaatsvinden.
        Je kunt deze natuurlijk ook via onze webshop bestellen.
        Als je het bij een dealer in de buurt wilt kopen, wil ik je adviseren om eerst even te contacten om te vragen of ze nog voorradig zijn bij deze dealer.

        Reageer


        • #19
          Bedankt, Anette.
          Langzamerhand zal ik echt confuus worden.
          De dealer zegt, dat de minidecoder alleen voor klanten met vaste adres in Zeeland is en op het vakantiepark sowieso niet zal werken omdat er een "groepsaansluiting" is en ik daar niet kan registreren...!?

          Reageer


          • #20
            Ik heb zelf nog familie die in een zorginstelling woont en ook nog oude analoge tv had.

            Dit is dus ook een centrale voorziening (groepsaansluiting) waarbij iemand individueel niet bekend is als klant bij Delta.

            Hiervoor hebben we een nieuw toestel gekocht en deze persoon kijkt gewoon digitale tv zonder smartcard.

            Reageer


            • #21

              Reageer


              • #22
                Kan iemand (foto's van) de inhoud van de doos posten?
                Of vertellen welke kabels meegeleverd worden?

                Reageer


                • #23
                  volgens de handleiding:

                  [img]23ea5218-5e7b-4c63-8cf6-e0ff2c26bb9a.jpg[/img]

                  Reageer


                  • #24
                    Aha. Net een aangesloten, lekker simpel en snel, dus dat is prima.
                    Moest wel zelf een hdmi-kabel regelen. Overkomelijk, maar toch

                    Reageer


                    • #25
                      [quote=Koeba]Aha. Net een aangesloten, lekker simpel en snel, dus dat is prima.
                      Moest wel zelf een hdmi-kabel regelen. Overkomelijk, maar toch

                      Reageer


                      • #26
                        [quote=fred44nl][quote=Koeba]Aha. Net een aangesloten, lekker simpel en snel, dus dat is prima.
                        Moest wel zelf een hdmi-kabel regelen. Overkomelijk, maar toch

                        Reageer


                        • #27

                          Reageer


                          • #28
                            Hoi volgens website Humax zou dit toestel reageren op aan-uit-knop tv en dus HDMI-CEC certified zijn.
                            Dat betekent dat beide toestellen luisteren naar elkaar via HDMI en je dus geen afstandsbediening van TV of versterker nodig hebt.
                            Werkt niet bij.
                            Iemand ervaring mee?
                            Alvast bedankt,
                            Jan

                            Reageer


                            • #29
                              Mijn ervaring is dat HDMI-CEC certified in de praktijk niet meer in houdt dan het kunnen starten/stoppen en pauzeren/hervatten van een opname (film).

                              https://myhumax.info/5550c/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X