Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV gaat plotseling aan.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV gaat plotseling aan.

    via De Banjaard -Kamperland krijg ik van u het TV signaal voor mijn recreatie woning. Sinds een paar dagen echter gaat het TV toestel vanzelf aan, ook al staat het toestel uit.Vervelend, want je wordt er 's nachts wakker van en overdag schrik je ervan. Kunt u aangeven hoe dit te voorkomen?
    mvg

    Erik Mulder
    *Adres verwijderd door moderator*

  • #2
    Geen timerfunctie ingesteld?

    Welk merk/type?

    Reageer


    • #3
      Beste erikmulder,

      Welkom op het Serviceforum!

      Ik wil je er even op attenderen dat dit een openbaar forum is. Om deze reden heb ik even je adres verwijderd.

      Ik verwacht niet dat dit probleem aan het TV-signaal ligt, maar bij de tv zelf. Kun je de vraag van Ptrol hierdoor beantwoorden?

      Reageer


      • #4
        Toevallig op spotify als hij aangaat? Sommige smart- tv's hebben de mogelijkheid om op afstand in te schakelen met andere apparaten. Als iemand bv op de tv heeft ingelogd op spotify en vervolgens ergens anders via de smartphone spotify wilt afspelen, kan bij jullie de tv aangaan.

        Reageer


        • #5
          Erik, het doet me denken aan een eerder besproken probleem. Helpt dit je verder?

          Reageer


          • #6
            Of het toestel echt uitzetten, met de aan/uit schakelaar..........

            Reageer


            • #7
              Graag eerst even laten weten welk merk/type tv.

              Overigens in de aangedragen oplossing in de link van GoeRoe, ging het wel om de radio die vanzelf uit ging.

              Geen updates / nieuwe software voor je tv?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door erikmulder
                via De Banjaard -Kamperland krijg ik van u het TV signaal voor mijn recreatie woning. Sinds een paar dagen echter gaat het TV toestel vanzelf aan, ook al staat het toestel uit.Vervelend, want je wordt er 's nachts wakker van en overdag schrik je ervan. Kunt u aangeven hoe dit te voorkomen?
                mvg

                Erik Mulder
                *Adres verwijderd door moderator*
                Beste Erik,

                Is je probleem inmiddels verholpen of weet je waardoor het veroorzaakt werd? We horen graag van je!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X