Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Betaald extra pakket bij iemand anders kijken...?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Betaald extra pakket bij iemand anders kijken...?

    Even de volgende vraag:

    Kan ik een betaald zenderpakket, dat op mijn adres staat, ook koppelen aan een smartcard bij iemand anders thuis? Ik weet hoe je moet koppelen enzo, en dat je dat op max 3 kaarten kan doen.

    (foutje in de titel zag ik, moest natuurlijk iemand anders zijn)
    gr,

  • #2
    Kort gezegd: het mag niet , staat in de voorwaarden dat je geen kaarten mag uitlenen met extra pakketten.

    Antwoord op je vraag: Als een kaart op iemand anders zijn adres staat geregistreerd kun je de kaart niet koppelen met je eigen pakketten

    Reageer


    • #3
      Aan de andere kant is het nu wel 2018 en worden Netflix accounts ook massaal gedeeld. Dus ik vind deze beperking niet meer van deze tijd dat je het niet mag bekijken op een ander adres.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door wewa
        Aan de andere kant is het nu wel 2018 en worden Netflix accounts ook massaal gedeeld. Dus ik vind deze beperking niet meer van deze tijd dat je het niet mag bekijken op een ander adres.

        Hier ben ik het dus ook mee eens ja. Want je kunt tegenwoordig met de delta app ook overal kijken waar je wilt(mits ingelogd uiteraard). Maar waarom kun je dan je extra pakketten, waar je gewoon voor betaald, niet ergens anders kijken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Niggo
          Kort gezegd: het mag niet , staat in de voorwaarden dat je geen kaarten mag uitlenen met extra pakketten.

          Antwoord op je vraag: Als een kaart op iemand anders zijn adres staat geregistreerd kun je de kaart niet koppelen met je eigen pakketten

          Laat ik het dan anders zeggen. Ik neem 1 van mijn smartcards(heb er 3 ja) waaraan een extra pakket is gekoppeld mee naar iemand anders om daar die zender(s) te kijken. Werkt dit wel?

          Reageer


          • #6
            Probeer het uit, dan weet je het.

            Ook de DIT-decoder bijv. kan op andere adressen gebruikt worden.

            Reageer


            • #7
              Ik garandeer je dat het werkt hoor Michael 007. Of het mag weet ik niet, maar ik ken genoeg mensen die hun smartcard meenemen naar een vriend om daar samen naar bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd te kijken. Dit gebeurt bij iedere kabelaar.

              Ik vind het zelf een erg achterhaalde visie voor 2018. Het gaat een aanbieder toch niks aan waar jij naar je dienst kijkt, waarvoor je betaalt ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door wewa

                Ik vind het zelf een erg achterhaalde visie voor 2018. Het gaat een aanbieder toch niks aan waar jij naar je dienst kijkt, waarvoor je betaalt ?
                Dit klopt eigenlijk helemaal ja. Ik heb er gewoon netjes voor betaald, enkel kijk ik het ergens anders.

                Reageer


                • #9
                  Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                  Reageer


                  • #10
                    Hahaha, je moet betalen omdat je moet betalen. Petje af, top uitleg

                    Reageer


                    • #11
                      Hoe kan het dat het bericht van Niggo gemarkeerd staat als antwoord?

                      Reageer


                      • #12
                        Dan is dit antwoord vermoedelijk door een Moderator als juiste antwoord geselecteerd.

                        Ook al werkt het, het mag niet.

                        Reageer


                        • #13
                          [quote=Ptrol]Dan is dit antwoord vermoedelijk door een Moderator als juiste antwoord geselecteerd.

                          Ook al werkt het, het mag niet.[/quote

                          Ok, gaan we niet doen dus. Bedankt.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Dan is dit antwoord vermoedelijk door een Moderator als juiste antwoord geselecteerd.

                            Ook al werkt het, het mag niet.
                            Of het niet *mag* betwijfel ik. Waarom niet?

                            Reageer


                            • #15
                              Dus je mag omdat de Geoblocking is opgeven wel overal in Europa kijken, maar een smartcard blijft opeens gegijzeld in je eigen huis?

                              Het lijkt me erg krom!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X