Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pluspakket via Humax met smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pluspakket via Humax met smartcard

    Ik heb sinds de aanvulling van het zenderpakket mijn abonnement omgezet naar alles in 1 super waarbij ik dus ook het pluspakket krijg.
    Nu is het zo dat via de computer en interactieve ontvanger wel de zenders van het pluspakket krijg maar via de humax niet.
    Ik hoef hier zelf toch niets aan te doen ? De zenders zitten er wel tussen maar ik krijg de bekende E16-4 melding dat dit gecodeerd is.

    Iemand een oplossing ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Roof
    Ik heb sinds de aanvulling van het zenderpakket mijn abonnement omgezet naar alles in 1 super waarbij ik dus ook het pluspakket krijg.
    Nu is het zo dat via de computer en interactieve ontvanger wel de zenders van het pluspakket krijg maar via de humax niet.
    Ik hoef hier zelf toch niets aan te doen ? De zenders zitten er wel tussen maar ik krijg de bekende E16-4 melding dat dit gecodeerd is.

    Iemand een oplossing ?
    Smartcard verversen/zenders opnieuw laten zoeken. Ik heb overigens de ervaring met twee Humaxen dat nieuwe zenders altijd automatisch worden herkend, terwijl mijn Samsung tv's het soms wel/soms niet doen.

    Reageer


    • #3
      Na de reset van de humax boxen (2) had ik op 1 succes, idd mijn pluspakket.
      Bij die andere moest ik naar mijndelta en even aanvinken op mijn smartcard.
      Het wilde niet direct werken dus ik ga vandaag eens kijken of ie het doet.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Roof
        Na de reset van de humax boxen (2) had ik op 1 succes, idd mijn pluspakket.
        Bij die andere moest ik naar mijndelta en even aanvinken op mijn smartcard.
        Het wilde niet direct werken dus ik ga vandaag eens kijken of ie het doet.
        Slaapkamer is nog steeds geen succes, morgen even bellen denk ik

        Reageer


        • #5
          Heb je de smartcards al eens verwisseld?
          Heb je het pluspakket dan ook niet op het andere toestel?

          Welk humax heb je in je sk?
          Een oudere?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Heb je de smartcards al eens verwisseld?
            Heb je het pluspakket dan ook niet op het andere toestel?

            Welk humax heb je in je sk?
            Een oudere?
            Ja heb ik geprobeerd.

            Woonkamer Humux ihdr 5200 Pluspakket werkt op 1 kaart (de oudste kaart die ik heb)
            Slaapkamer Humax IRHD-5300c daar zit de laatste aangeschafte kaart in waar het pluspakket niet op tevoorschijn komt. In de 5200 geprobeerd en geen succes geeft gewoon scrambled aan.

            op mijndelta pluspakket aangevinkt op bijde cards, geprobeerd om de card die niet werkt te verwijderen maar ik geloof niet dat de consument dit kan

            Reageer


            • #7
              Wat gister wel opviel dat na het verversen van de smartcard de oudste card ineens wel werkte, dus de nieuwste card talloze keren ververst maar helaas

              Reageer


              • #8
                Als ik het zo lees kun je het pakket alleen niet ontvangen in de HUMAX decoder.
                Klopt dat of lees ik het nu verkeerd?
                Zijn het echt alle zenders die je niet kunt ontvangen of zijn het alleen de HD zenders?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Als ik het zo lees kun je het pakket alleen niet ontvangen in de HUMAX decoder.
                  Klopt dat of lees ik het nu verkeerd?
                  Zijn het echt alle zenders die je niet kunt ontvangen of zijn het alleen de HD zenders?
                  Op de IRHD-5300c krijg ik geen pluspakket, ik test dit meestal met de zender "Ons" deze is niet in HD en met "Eurosport 2" volgens mij ook niet in HD.

                  Ik heb 2 humax boxen, woonkamer werkt wel, slaapkamer werkt niet

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Roof
                    Oorspronkelijk gepost door Anette
                    Als ik het zo lees kun je het pakket alleen niet ontvangen in de HUMAX decoder.
                    Klopt dat of lees ik het nu verkeerd?
                    Zijn het echt alle zenders die je niet kunt ontvangen of zijn het alleen de HD zenders?
                    Op de IRHD-5300c krijg ik geen pluspakket, ik test dit meestal met de zender "Ons" deze is niet in HD en met "Eurosport 2" volgens mij ook niet in HD.

                    Ik heb 2 humax boxen, woonkamer werkt wel, slaapkamer werkt niet
                    Klinkt misschien heel vreemd, maar heb je de coax kabel van boven al eens direct op de hoofdaansluiting gehad? Wellicht is het een defecte splitter. Daar zien we dit soort meldingen ook wel eens voorbij komen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                      Klinkt misschien heel vreemd, maar heb je de coax kabel van boven al eens direct op de hoofdaansluiting gehad? Wellicht is het een defecte splitter. Daar zien we dit soort meldingen ook wel eens voorbij komen.
                      Je bedoelt de box in de slaapkamer. direct op de hoofd aansluiting ?
                      Met een defecte splittter zou ik dan wel beeld hebben in de slaapkamer ?
                      Ik ga dat morgen eens proberen, je hoort van me

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Roof
                        Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                        Klinkt misschien heel vreemd, maar heb je de coax kabel van boven al eens direct op de hoofdaansluiting gehad? Wellicht is het een defecte splitter. Daar zien we dit soort meldingen ook wel eens voorbij komen.
                        Je bedoelt de box in de slaapkamer. direct op de hoofd aansluiting ?
                        Met een defecte splittter zou ik dan wel beeld hebben in de slaapkamer ?
                        Ik ga dat morgen eens proberen, je hoort van me

                        Reageer


                        • #13
                          Joeri, Ik heb gekeken op de humax in de woonkamer naar eurosport 2 en ons en had goed beeld, toen de box uit de slaapkamer op de plaats van de humax woonkamer gezet stekker overgestoken en zowel ons als eurosport gaven scrambled aan (Mijn humax dozen staan in het engels). Echt direct op het doosje aan de muur niet geprobeerd maar als humax woonkamer beeld geeft en ik verwissel die met humax slaapkamer dan zou dat niet uitmoeten maken.

                          Het is wel zo als ik het kaartje van de woonkamer naar de slaapkamer doe dat het pluspakket wel werkt dus ik denk niet dat het aan mijn bekabeling ligt.

                          Het enige waar ik nog aan kan denken is dat de kaarten ontkoppeld worden en dat ik ze opnieuw koppel, dat zou misschien kunnen werken.

                          Ik sta open voor opties

                          Reageer


                          • #14
                            Via onderling contact met Anette werkt het nu wel, ik ben haar heel dankbaar

                            Reageer


                            • #15
                              Opgelost!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X