Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale tv werkt van de een op andere dag niet meer.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale tv werkt van de een op andere dag niet meer.

    Sinds gisteren heeft mijn Humax geen ontvangst meer, de sterkte en kwaliteit zijn allebei ineens 0% en geen enkele zender doet het nog. Er is niks aan de kabels verandert, niks verplaatst of gebogen. Eerst kreeg ik de foutmelding e48-32 en e52-32, ik heb een stappenplan doorlopen om te kijken wat het probleem was, maar niks helpt. Ik heb geen idee hoe de aansluiting van de kabels zit in de rest van het huis, want ik woon in een studentenhuis en kan geen hoofdaansluiting vinden op de gang. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

  • #2
    Gebruik je splitter? Zo ja, haal die er eens van tussen en sluit rechtsreeks aan.
    Heb je wel tv als je de Humax er tussen uithaalt?

    Of hebben meer gebruikers in het studenten huis geen tv meer, dan weet je dat het buiten je appartement moet zoeken.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Beste Anne-Marie,

        We hebben na je vraag geen reactie meer van jou vernomen. Is jouw probleem met betrekking tot DELTA Digitale TV inmiddels opgelost? Zo niet, dan verneem ik dit graag van je. Ik zit voor nu dit Topic op beantwoord.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X