Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sinds update 2 kinderkanalen kwijt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sinds update 2 kinderkanalen kwijt

    Sinds de update van paar weken terug zijn op de TV boven BabyTV en Disney Jr verdwenen, ze staan niet meer in het menu. De smarycard zit daar in een losse samsung decoder en dus niet in de tv. Op onze andere TV heb ik deze kanalen nog wel. Dat is een smart tv met CI+ module in de tv. De kaarten zijn gesynchroniseerd en ik heb ook al de kanalen opnieuw laten zoeken, zonder resultaat. Kaarten wisselen helpt ook niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik die 2 kanalen ook op fe andere TV weer kan ontvangen?
    Nog een andere vraag. Ik heb gelezen dat JimJam per 1 maart verdwijnt. Zeer kwalijk want dit is het perfecte kanaal voor mijn zoontje, leuk en educatief en niet te eng of agressief. Is dit echt zo??? Zo ja, welk kanaal komt er dan voor terug? Want voor peuters is er maar weinig, de meeste zenders zijn toch wel voor 6+..

  • #2
    Je hebt deze info met zenderwijzigingen gezien: https://www.delta.nl/zenderwijziging/DELTA-digitale-TV

    Heb je opnieuw naar de zenders laten zoeken?

    Welke HumaX is dit?
    Ik stewl deze vraag, omdat onlangs op het Forum voorbij kwam dat de wat oudere decoders bepaalde kanalen niet meer kunnen vinden.
    Ik zal het item nog even voor je opzoeken:

    Reageer


    • #3
      Het is geen humax maar een samsung. En die deed t altijd prima tot een paar weken geleden er ineens kanalen verdwenen die best essentieel zijn voor onze kleine.

      Reageer


      • #4
        Je hebt opnieuw naar de zenders laten zoeken?
        Welke Samsung decoder?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door myrtheminicooper
          Sinds de update van paar weken terug zijn op de TV boven BabyTV en Disney Jr verdwenen, ze staan niet meer in het menu. De smarycard zit daar in een losse samsung decoder en dus niet in de tv. Op onze andere TV heb ik deze kanalen nog wel. Dat is een smart tv met CI+ module in de tv. De kaarten zijn gesynchroniseerd en ik heb ook al de kanalen opnieuw laten zoeken, zonder resultaat. Kaarten wisselen helpt ook niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik die 2 kanalen ook op fe andere TV weer kan ontvangen?
          Nog een andere vraag. Ik heb gelezen dat JimJam per 1 maart verdwijnt. Zeer kwalijk want dit is het perfecte kanaal voor mijn zoontje, leuk en educatief en niet te eng of agressief. Is dit echt zo??? Zo ja, welk kanaal komt er dan voor terug? Want voor peuters is er maar weinig, de meeste zenders zijn toch wel voor 6+..
          Hoi myrtheminicooper,

          Heb je inmiddels al een oplossing gevonden voor je probleem? Zo ja, wil je deze misschien delen met ons?
          We horen graag van je!

          Reageer


          • #6
            We hebben al even niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom vanuit dat je op een andere wijze bent voorzien van een antwoord.
            Ik verwacht zelf als ik het zo lees dat jouw decoder geen HD ondersteund, waardoor je deze zenders mogelijk niet meer ontvangt.

            Ik markeer daarom zelf een antwoord dat mij relevant lijkt. Mocht je nog niet voorzien zijn van een antwoord, laat het dan even weten, dan haal ik het beste antwoord weg.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X