Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard overleden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard overleden?

    Ik heb twee smartcards in gebruik. Op de tweede (= later gekoppelde) kaart is alles in orde.
    Via de eerste (= dus hoofd(?)-) kaart kan ik alleen de free-to-air-zenders (eventueel in HD) krijgen. NPO1(kanaal 1 en 71) dus wel, RTL4 niet op kanaal 4 wel op kanaal 74. Kanaal 100 vermeldt niets over smartcard, kanaal 200 is dood.
    Kan ik mijn defecte smartcard ruilen ( bv bij BCC in Terneuzen) of moet die opgestuurd worden naar Delta? Zo ja, naar welk adres en met welke opmerkingen en blijft mijn tweede kaart werken in die periode?

  • #2
    Hallo kobuskuch,

    Ik heb je smartcards opnieuw ververst.
    Kun je mij aangeven of je nu weer beeld hebt of dat je een foutmelding krijgt?

    Reageer


    • #3
      Da's gaaf! Alles doet het weer. Kanaal 200 geeft (dus) aan dat er met smartcard wordt gekeken, en de zenders van mijn pakketten zijn ook weer te zien. Voor de snelle service: dank!

      Reageer


      • #4
        Fijn om te horen dat mijn collega Ferry je hiermee heeft geholpen, Kobuskuch! Wij wensen je weer veel kijkplezier!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X