Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale TV

    Op mijn tv-scherm kan ik op kanaal 100 een zg.testbeeld van digitale TV (probeerde net zolang de zendkanalen van NPO 5 tot 100 en daar hattikum) bekijken en na lang zoeken ontdekte ik dat je met je handy een gekruiste groep met 4 pijltoetsen en een centrale toets, een wazige tot onbegrijpelijk info kan verkrijgen.

    Dus hoe kan de info over digitale TV verduidelijkt worden ;moet je daar een kastje (als Humax toch niet!) of een Appie voor aanschaffen ofwel komt er onderop het scherm een aantal aantoetsbare (touchscreen) knoppen voor gebruiker;kijker dus?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door oktagon
    Op mijn tv-scherm kan ik op kanaal 100 een zg.testbeeld van digitale TV (probeerde net zolang de zendkanalen van NPO 5 tot 100 en daar hattikum) bekijken en na lang zoeken ontdekte ik dat je met je handy een gekruiste groep met 4 pijltoetsen en een centrale toets, een wazige tot onbegrijpelijk info kan verkrijgen.

    Dus hoe kan de info over digitale TV verduidelijkt worden ;moet je daar een kastje (als Humax toch niet!) of een Appie voor aanschaffen ofwel komt er onderop het scherm een aantal aantoetsbare (touchscreen) knoppen voor gebruiker;kijker dus?
    Hoi oktagon,

    Zoals ik je vraag lees, ben je op zoek naar informatie over Digitale TV. Klopt dat?

    Zo ja, dan kun je op onze website meer informatie vinden over alle mogelijke manieren om digitaal te kijken.

    Reageer


    • #3
      Beste oktagon,

      Is je vraag zo beantwoord? Zo nee, kun je aangeven wat je dan nog graag wilt weten?
      Zo ja, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X