Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sommige zenders op zwart

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sommige zenders op zwart

    sinds de update van 31-1 j.l. zijn sommige digitale tv-zenders niet meer te bekijken. o.a. npo 101, npo cultura, ons, bbc entertainment (deze bekijk ik geregeld en een heel stel zenders die ik minder vaak bekijk. ook kan ik niet meer direct overschakelen naar digitale radio zonder eerst het zendernummer in te voeren. ik heb zowel het basispakket als het pluspakket. nog geen jaar geleden heb ik een nieuwe kabel en stekkers laten installeren en zelfs een nieuwe smartcard gekocht. tot vorige week funktioneerde alles perfect. ik heb verschillende mensen de stekkers laten controleren, die zitten allemaal vast, heb de smartcard 2 x laten schoonmaken. ik ben gehandicapt dus kan dit zelf niet. wat ik wel zelf kan is de smartcard verversen in mijn delta. dat heb ik vanmorgen gedaan, maar dat heeft niet geholpen. heb geen idee wat ik nog meer kan doen. wie weet raad?

    btw ik heb dit per ongeluk onder interactieve tv geplaatst, maar dat heb ik nog niet

  • #2
    Dwarkje, wat ik nog niet lees is of je je tv opnieuw naar zenders hebt laten zoeken?

    Reageer


    • #3
      Zit de smartcard er correct in?
      Heeft ook niets met je vorige topic te maken? https://forum.zeelandnet.nl/de-huisk...og-kanaal-6302

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Dwarkje, wat ik nog niet lees is of je je tv opnieuw naar zenders hebt laten zoeken?
        kan niet vinden hoe ik dat moet doen. mjijn tv is een samsung UE32C6800, maar ik vind de handleiding onduidelijk

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Zit de smartcard er correct in?
          Heeft ook niets met je vorige topic te maken? https://forum.zeelandnet.nl/de-huisk...og-kanaal-6302
          de smartcard zit er correct in. en het topic waar je het over hebt is van ene gieneke, ik heb haar alleen geholpen met inlogproblemen op het forum. dit is een heel ander probleem

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door dwarkje
            kan niet vinden hoe ik dat moet doen. mjijn tv is een samsung UE32C6800, maar ik vind de handleiding onduidelijk
            Ik denk iets van Menu, Kanaal, Pijltje rechts, Automatisch afstemmen, 0000, en dan Kabel+digitaal selecteren?
            Anders wordt het toch echt de handleiding raadplegen.

            Reageer


            • #7
              [quote=GoeRoe]
              Oorspronkelijk gepost door dwarkje
              kan niet vinden hoe ik dat moet doen. mjijn tv is een samsung UE32C6800, maar ik vind de handleiding onduidelijk
              Ik denk iets van Menu, Kanaal, Pijltje rechts, Automatisch afstemmen, 0000, en dan Kabel+digitaal selecteren?
              Anders wordt het toch echt de handleiding raadplegen.[/quote dank je, denk dat ik beter nog wat andere hulptroepen inschakel en dan hopen dat je suggestie helpt

              Reageer


              • #8
                De update van 31/1 was voor IPTV, ik maak uit je verhaal op dat het om digitaal kijken op de tv via de coaxkabel gaat.Heeft dan dus niets met die update te maken.
                Gebruik je een losse decoder of zit de smartcard rechtstreeks in de tv? Indien het laatste het geval is, zou ik inderdaad eerst de zenders opnieuw laten zoeken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  De update van 31/1 was voor IPTV, ik maak uit je verhaal op dat het om digitaal kijken op de tv via de coaxkabel gaat.Heeft dan dus niets met die update te maken.
                  Gebruik je een losse decoder of zit de smartcard rechtstreeks in de tv? Indien het laatste het geval is, zou ik inderdaad eerst de zenders opnieuw laten zoeken.
                  ik vond het heel raar dat voor die update alles ok was en erna niet, maar het zal stom toeval geweest zijn de smartcard zit rechtstreeks in mijn tv. ondertussen ben ik nog druk zoekende hoe ik de zenders opnieuw moet laten zoeken, mijn tv is een smart tv met allerlei funkties, die ik niet nodig heb. zelf ben ik niet zo smart

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door dwarkje
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    De update van 31/1 was voor IPTV, ik maak uit je verhaal op dat het om digitaal kijken op de tv via de coaxkabel gaat.Heeft dan dus niets met die update te maken.
                    Gebruik je een losse decoder of zit de smartcard rechtstreeks in de tv? Indien het laatste het geval is, zou ik inderdaad eerst de zenders opnieuw laten zoeken.
                    ik vond het heel raar dat voor die update alles ok was en erna niet, maar het zal stom toeval geweest zijn de smartcard zit rechtstreeks in mijn tv. ondertussen ben ik nog druk zoekende hoe ik de zenders opnieuw moet laten zoeken, mijn tv is een smart tv met allerlei funkties, die ik niet nodig heb. zelf ben ik niet zo smart
                    Hallo Dwarkje

                    Misschien heb je hier iets aan.
                    druk op de knop menu ga naar Zenders en druk op OK.
                    Ga naar automatisch afstemmen en druk op OK.
                    Je krijgt de opmerking de huidige zenderlijst wordt gewist met een balkje OK en Annuleren.
                    druk op OK.
                    geef aan digitaal + analoog of alleen digitaal
                    geef de Netwerk-ID die je van Delta gekregen heb in of laat deze op 0000 staan
                    en geef eventueel ook de begin frequentie die je van Delta gekregen heb.
                    druk op sluiten.
                    Ga naar scannen druk op OK let op dit kan wel een aantal minuten duren soms wel een half uur.
                    Als het goed is heb je nu weer de beschikking over al je kanalen.

                    Reageer


                    • #11
                      Wat jan1960 hierboven aangeeft is prima, behalve Netwerk-ID op 0000 laten staan. Installeren gaat dan vast niet lukken.
                      In onderstaande handleiding staat alles wat je weten moet:
                      http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...tv_2011_05.pdf

                      Reageer


                      • #12
                        na veel gezoek, waarbij ik dankbaar gebruik gemaakt heb van jullie tips, is het me gelukt om mijn tv opnieuw naar zenders te laten zoeken. helaas, dit had geen resultaat, de zenders, die ik mis, blijven kwijt. omdat per 1 maart er toch wat zenderwijzigingen komen zoek ik voorlopig niet verder. bedankt voor jullie hulp

                        Reageer


                        • #13
                          Beste dwarkje,

                          Mag ik vragen op welke manier je televisie kijkt?
                          Via een CI+ module of via een decoder?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Anette
                            Beste dwarkje,

                            Mag ik vragen op welke manier je televisie kijkt?
                            Via een CI+ module of via een decoder?
                            via een ci+ module en ja, hij zit er goed in

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door dwarkje
                              Oorspronkelijk gepost door Anette
                              Beste dwarkje,

                              Mag ik vragen op welke manier je televisie kijkt?
                              Via een CI+ module of via een decoder?
                              via een ci+ module en ja, hij zit er goed in
                              Welke foutmelding of E-code krijg je?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X