Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

2 zenders met slechte ontvangst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Update van mijn probleem.
    Aansluiting zit bij ons in de woonkamer en die kwam telkens uit de muur.
    Vanmiddag is dat gefixt met een nieuwe aansluiting met opzetstuk. De monteur heeft de nieuwe splitter die ik had gekocht aangesloten dus het zou goed moeten zijn.....NIET DUS. geen internet, tv en telefoon. Voor half 3 gebeld wat er aan de hand was, er is doorgemeten maar de Cisco is niet bereikbaar. Om half 5 nogmaals gebeld maar de planningsafdeling is niet bereikbaar......
    Ik kan wel de tv zenders met een enkele trilling bekijken maar de rest is nog meer bagger.
    Toch maar weer terug naar KPN? Manlief is om te spetteren want het is ook nog eens een zakelijk abo en hij kan niet internetten.....

    Reageer


    • #17
      Dit is het nieuwe aansluitkastje

      Reageer


      • #18
        Is dit door een Delta monteur bevestigd? Bij jou is de wandcontactdoos in de woonkamer tevens het abonnee overname punt en dat is iets waar Delta voor moet zorgen dat dit in orde is. Zelf zoiets aanschaffen is eigenlijk niet nodig.

        Reageer


        • #19
          Ja, de delta monteur heeft de aansluiting in de woonkamer vernieuwd.
          ik had alleen een nieuwe splitter gekocht.

          Reageer


          • #20
            [quote=vaisonne]Jos, ik kan je meedelen dat jij ook een verouderde aansluiting hebt...... ik liet de foto vanmiddag aan de monteur zien en die zei dat dus.

            Reageer


            • #21
              [quote=Jos][quote=vaisonne]Jos, ik kan je meedelen dat jij ook een verouderde aansluiting hebt...... ik liet de foto vanmiddag aan de monteur zien en die zei dat dus.

              Reageer


              • #22
                Alles staat weer op zijn plaats, opnieuw de boel aangesloten en het werkt allemaal weer.
                Wij hebben een in-stabiel signaal omdat ooit een monteur de kabel te veel gestript heeft.
                Dat is nu hopelijk met een kunstgreep getackelt anders moet er een nieuwe kabel van buiten naar binnen komen. Dat schijnt een dure grap te zijn dus dat zullen ze proberen te rekken tot er ooit glasvezelkabel in de straat getrokken moet worden.
                Topic kan wat mij betreft gesloten worden.

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    Beste Vaisonne,

                    Wat vervelend dat je nog een instabiel netwerk hebt door een monteur die de kabel te veel gestript heeft.
                    Stuur even een bericht naar [email protected] en verwijs naar dit topic, dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X