Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

2 zenders met slechte ontvangst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• 2 zenders met slechte ontvangst

Ik heb alle aansluitingen nagelopen maar 2 zenders zijn niet te volgen. Allemaal blokjes,strepen enz.
    Het zijn de zenders
    33 - NPO 101 en
    34 - NPO Cultura
    Waar ligt de oorzaak bij Delta of bij mij?

Heb je overal hoogwaardige cables ( hirschman bijv,) ?

Gebruik je splitters? Goed bevesiigd en hoe is het beeld zonder splitter of verdeler?

Blokjes of strepen> Zie probleemoplosser: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=441,E=0000061600081931013,K=7309,Sxi =6,dtree=guid({497E73CD-A575-42DD-A194-F03C8B2503BB}),TS=DeltaNL_2016

Reageer

Hirschmann kabels en stekkers. Gween splitter o.i.d.

Reageer

Sluit eens rechtstreeks aan op daar waar tv je huis binnenkomt. Hoe is beeld dan?

Reageer

Dat heb ik nu gedaan en dan is t prima. Er zit een oudere splitter tussen die ik net heb geprobeerd te vervangen door een nieuwere Hirschmann.
          Het probleem is dat er nauwelijks een splitter geplaatst kan worden omdat de draad van het muurcontact naar de Cisco heel stijf is met aan t eerste stuk ook nog een ijzeren stukje. Dus niet flexibel

Reageer

Oorspronkelijk gepost door vaisonne
            Dat heb ik nu gedaan en dan is t prima. Er zit een oudere splitter tussen die ik net heb geprobeerd te vervangen door een nieuwere Hirschmann.
            Het probleem is dat er nauwelijks een splitter geplaatst kan worden omdat de draad van het muurcontact naar de Cisco heel stijf is met aan t eerste stuk ook nog een ijzeren stukje. Dus niet flexibel
            Als je met een iets langere kabel naar je modem geholpen bent, dan wil de klantenservice die vast wel aan je toesturen als je even een mailtje stuurt naar [email protected] :8

Reageer

Reageer

Zo ziet het eruit

Reageer

Wellicht ben je geholpen met een andere wandcontactdoos. Dit is vast al een oudje, zo te zien. Bij de aansluitingen die tegenwoordig worden gebruikt heb je denk ik wat meer ruimte. Ook dat lijkt me een vraag waard :8

Reageer

Ga ik doen! Dankjewel

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Wellicht ben je geholpen met een andere wandcontactdoos. Dit is vast al een oudje, zo te zien. Bij de aansluitingen die tegenwoordig worden gebruikt heb je denk ik wat meer ruimte. Ook dat lijkt me een vraag waard :8

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                        Nee, ik bedoel een aansluiting zoals op je eerste foto, maar dan een nieuwere versie :8

Reageer

Dat zou dan ook in de woonkamer moeten kunen....bij jou in de meterkast zie ik.

Reageer

Dat zou dan ook in de woonkamer moeten kunen....bij jou in de meterkast zie ik.
                            Dat kan op de plaats waar de kabel je woning binnenkomt.

Reageer

Jos, ik kan je meedelen dat jij ook een verouderde aansluiting hebt...... ik liet de foto vanmiddag aan de monteur zien en die zei dat dus.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X