Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw tv vind geen radio kanalen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw tv vind geen radio kanalen

    Heb een extra tv aangeschaft. Kijk met een Tv module/kaartje in de tv.
    Heb hem meermaals laten scannen op delta (4002.00 - 3000 (Zeeuws Vlaanderen)
    Hij vind perfect alle kanalen die bij mijn abo horen maar geen enkel radiokanaal. Vindt ook geen knop op de afstandsbediening om te schakelen tussen tv en radio.
    Kan op internet en in de gebruiksaanwijzing ook niets vinden over radio luisteren via de tv.
    Wellicht tv niet geschikt voor radio ontvangst?
    TV is FINLUX FL4022

  • #2
    rasimaging, staan ze misschien achter de tv-kanalen als je de EPG toets indrukt?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      rasimaging, staan ze misschien achter de tv-kanalen als je de EPG toets indrukt?
      Nee ook gecheckt. Niet te vinden in programma lijst en ook niet in de EPG

      Reageer


      • #4
        Beste rasimaging,

        Heb je alles zo ingesteld zoals op de website op dit YouTube filmpje?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Beste rasimaging,

          Heb je alles zo ingesteld zoals op de website op dit YouTube filmpje?
          Ja hoor. Meermaals laten scannen. Als ik kijk via Externe decoder staan ze wel netjes in lijst en epg.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door rasimaging
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Beste rasimaging,

            Heb je alles zo ingesteld zoals op de website op dit YouTube filmpje?
            Ja hoor. Meermaals laten scannen. Als ik kijk via Externe decoder staan ze wel netjes in lijst en epg.
            Heb ook alle kaartje ververst via mij delta. Weet ook niet of deze tv gecertificeerd is voor delta.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rasimaging
              Oorspronkelijk gepost door rasimaging
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Beste rasimaging,

              Heb je alles zo ingesteld zoals op de website op dit YouTube filmpje?
              Ja hoor. Meermaals laten scannen. Als ik kijk via Externe decoder staan ze wel netjes in lijst en epg.
              Heb ook alle kaartje ververst via mij delta. Weet ook niet of deze tv gecertificeerd is voor delta.
              TV is gecertificeerd voor delta. staat in de lijst

              Reageer


              • #8
                Waarschijnlijk lukt ook dit niet, maar voor de zekerheid...bij een aantal merken moet je voor radiokanalen 4 cijfers invoeren, dus een 1 of een 2 voor het kanaalnummer!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Waarschijnlijk lukt ook dit niet, maar voor de zekerheid...bij een aantal merken moet je voor radiokanalen 4 cijfers invoeren, dus een 1 of een 2 voor het kanaalnummer!
                  Helaas werkt ook niet. TV is voor mijn hoog bejaarde schoonouders en ze zijn gewend om ook radio te luisteren via de tv. Gelukkig hebben ze nog lossen tuner die ook werkt. Ze hebben wat moeite met veranderingen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door rasimaging
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Waarschijnlijk lukt ook dit niet, maar voor de zekerheid...bij een aantal merken moet je voor radiokanalen 4 cijfers invoeren, dus een 1 of een 2 voor het kanaalnummer!
                    Helaas werkt ook niet. TV is voor mijn hoog bejaarde schoonouders en ze zijn gewend om ook radio te luisteren via de tv. Gelukkig hebben ze nog lossen tuner die ook werkt. Ze hebben wat moeite met veranderingen.
                    Vandaar geen losse decoder meer. Simpele afstandbediening met 5 basisknoppen aan/uit - kanaal plus/min en nummers voor kanaalkeuze. Dat lukt ze nog wel

                    Reageer


                    • #11
                      Als ik met mijn afstandsbediening de tv op programma1 zet (npo1) en dan met de toets programma achteruit op de afstandsbediening ga, krijg ik de radio zenders.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Als ik met mijn afstandsbediening de tv op programma1 zet (npo1) en dan met de toets programma achteruit op de afstandsbediening ga, krijg ik de radio zenders.
                        Als ik achteruit ga lukt ook niet. Ik vind ze ook niet terug in programmalijst en epg.
                        Tv scant enkel digitale tv kanalen.

                        Reageer


                        • #13
                          Ga hem morgen in het verzorgings tehuis plaatsen. Tv beeld is superstrak en ondertiteling goed en groot (tv = 42 inch)
                          Daar gaan ze zeker op vooruit. (slecht ziend) Oude 32 inch tv kunnen ze ondetiteling niet meer goed lezen.
                          Voor radioluisteren zal ik oplossing moeten zoeken. Wellicht tv via iptv van delta verbinden. Hoofdfuncties van ab overnemen op senior ab. (heb tv getest op iptv en dan werkt tv en radio perfect)

                          Reageer


                          • #14
                            Wil je dan het 'Beste antwoord' uitkiezen?

                            Reageer


                            • #15
                              Werkt knopje 3 "TV" misschien niet ? Dit is volgens de gebruiksaanwijzing.

                              3. TV: Toont zenderlijst / Schakelt terug naar TV-bron

                              http://images.elmarc.nl/FINLUX/MANUA...022-MAN-NL.pdf

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X