Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Samsung tv instellen voor digitaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Samsung tv instellen voor digitaal

    Ik kan mijn Samsung tv UE32F5300 niett instellen om digitaal te kijken zonder smartcard. Ik kan de symboolwaarde van 6875 niet invoeren. Kan alleen de 6 invoeren de 8 accepteert hij niet.
    Wie kan mij helpen. Gebeld met de service van Delta maar die konden mij niet helpen!!!! Wat ik wel heel raar vind.

  • #2
    Hallo zomaar, welkom op het forum.

    Je moet bij de installatie ook kiezen voor een aanbieder Delta zal daarbij niet in het rijtje met ziggo e.d. voorkomen en je moet dus kiezen voor "anders" of iets dergelijks. Heb je dat gedaan en niet toch bijv. Ziggo gekozen?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo zomaar, welkom op het forum.

      Je moet bij de installatie ook kiezen voor een aanbieder Delta zal daarbij niet in het rijtje met ziggo e.d. voorkomen en je moet dus kiezen voor "anders" of iets dergelijks. Heb je dat gedaan en niet toch bijv. Ziggo gekozen?
      Dat heb ik gedaan voor anders gekozen.

      Reageer


      • #4
        Heb je ook de stappen (in volgorde) gevolgd zoals ze op onderstaande pagina vermeld staan:
        https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

        Reageer


        • #5
          Deze dus:
          [img]4b7f3bcf-033f-4389-84b1-e2c341305193.jpg[/img]

          Reageer


          • #6
            Deze volgorde heb ik aangehouden maar als ik symboolwaarde in wil typen kan ik de 6 wel maar dan kan ik niet verder want 8 accepteert die niet en kan ik dus niet verder.

            Reageer


            • #7
              Al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door zomaar
                Deze volgorde heb ik aangehouden maar als ik symboolwaarde in wil typen kan ik de 6 wel maar dan kan ik niet verder want 8 accepteert die niet en kan ik dus niet verder.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?
                  Dat heb ik ook al gedaan, maar dat helpt niet.

                  Reageer


                  • #10
                    Vandaag opnieuw contact gehad met de service van Delta en het probleem is opgelost.
                    De 8 op de afstandsbediening werkte niet goed. Deze meneer heeft mij keurig geholpen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X