Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik ontvang geen BBC entertainment terwijl ik het Pluspakket heb.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik ontvang geen BBC entertainment terwijl ik het Pluspakket heb.

    Ik heb vandaag het plus pakket aangevraagd.met name voor BBC entertainment.
    Heb er inderdaad heel veel zenders bij waaronder zenders die niet n het pluspakket zitten zoals alle fox sportzenders en een aantal film 1
    Maar niet BBC entertainment.
    Gaat er iets niet goed?

  • #2
    heb je opnieuw naar zenders gezocht ??

    Reageer


    • #3
      Nee, dat heb ik niet gedaan, valt wel op dat hij niet aangeeft "gecodeerd" maar bericht geen signaal op de BBC entertainment,
      Zal je suggestie eens uitproberen.

      Reageer


      • #4
        Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens welke je gebruikt hebt voor het aanvragen van het Pluspakket.
        Die dit met tv met bewuste smartcard aan.

        Daar zie je al wel je Pluspakket staan?

        Reageer


        • #5
          Helaas, refresh geen verbetering, zenders opnieuw installeren ook niet. ( plus pakket staat aan )
          Heb zelfs ziggo sport zie ik nu:-) feit is nu eenmaal dat ik veel meer zenders heb die niet in het plus pakket zitten, een ieder ander zou daar misschien blij mee zijn
          Maar nog steeds geen BBC entertainment.

          Reageer


          • #6
            dan is er kennelijk iets niet helemaal goed gegaan.
            stuur maar een email naar [email protected]
            vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.

            Reageer


            • #7
              Heb je meerdere smartcards?
              In zo'n geval misschien op de andere gezet?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                dan is er kennelijk iets niet helemaal goed gegaan.
                stuur maar een email naar [email protected]
                vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.
                Ga ik doen.
                Alvast bedankt.

                Reageer


                • #9
                  Heel vreemd, Charlesbvk.
                  Ik heb net in je gegevens gekeken maar ik zie gewoon dat je het Standaardpakket & Pluspakket hebt. Voor de rest zie ik niks raars.
                  Kun je een mail sturen naar [email protected] met daarin je smartcardnummer en een referenctie naar dit topic.

                  Reageer


                  • #10
                    Gebruik je decoder? Zo ja welk merk?

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar het forum beheer van zeelandnet met mijn smartcard nummer ik wil wel even weten hoe dat het kan dat ik wel via de interactive tv kan kijken maar niet via mijn smartcard

                        Reageer


                        • #13
                          Vandaag me maar eens bezig gehouden met mijn "probleem".
                          Begin vorig jaar een nieuwe smart tv gekocht met smart card voor digi tv.
                          Gelijk ook maar een 2.5m fatsoenlijke (dure) coax kabel met goldplated plugs erbij aangeschaft.
                          Je wilt tenslotte toch het beste uit je apparatuur.
                          Toch een jaar met plezier gekeken tot gister het plus pakket ook door die coax kabel moest.
                          Vanmorgen om alles uit te sluiten maar een stuk oude witte coax uit de schuur gehaald, wat antieke stekkers eraan en aansluiten maar en geloof het of niet, alle beschikbare zenders perfect.
                          Als bonus heb ik ook volledig buitenland pakket, Ziggo sport,Fox sport en als klap op de vuurpijl ook nog film 1 erbij gekregen.
                          Ga er maar van uit dat dit niet bij het plus pakket hoort ;-)

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Charlesbvk
                            Vandaag me maar eens bezig gehouden met mijn "probleem".
                            Begin vorig jaar een nieuwe smart tv gekocht met smart card voor digi tv.
                            Gelijk ook maar een 2.5m fatsoenlijke (dure) coax kabel met goldplated plugs erbij aangeschaft.
                            Je wilt tenslotte toch het beste uit je apparatuur.
                            Toch een jaar met plezier gekeken tot gister het plus pakket ook door die coax kabel moest.
                            Vanmorgen om alles uit te sluiten maar een stuk oude witte coax uit de schuur gehaald, wat antieke stekkers eraan en aansluiten maar en geloof het of niet, alle beschikbare zenders perfect.
                            Als bonus heb ik ook volledig buitenland pakket, Ziggo sport,Fox sport en als klap op de vuurpijl ook nog film 1 erbij gekregen.
                            Ga er maar van uit dat dit niet bij het plus pakket hoort ;-)
                            ik denk niet dat als je zenders kunt ontvangen die niet in je pakket zitten, dat dat aan de kabels ligt die je thuis gebruikt :S
                            Heb je het mailtje al verstuurd waar Ferry naar vroeg, dit probleem zal toch echt door Delta moeten worden opgelost vrees ik..

                            Reageer


                            • #15
                              was het niet zo, dat je onder bepaalde omstandigheden alle zenders gedurende 7 of 10 dagen op proef er bij kreeg ??

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X