Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Samsung tv en Netflix

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Samsung tv en Netflix

    Ik kan geen verbinding maken met netflix op mijn Samsung UE40D6530 tv

  • #2
    heb je de TV ook met internet verbonden ??
    eventueel via Wifi, maar liever met een utp-kabel.

    Reageer


    • #3
      Misschien is er weer een mislukte update geweest. Soms helpt het om je updates te verwijderen of de hele app te verwijderen en opnieuw te installeren.Het proberen waard.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Beste, bedankt voor uw tip. Maar dat had ik al gedaan.
            Als ik op smarthub naar instellingen ga en dan eigenschappen dan details staat er onderaan Netflix ESN: Not Support (X)
            Wat moet ik daarmee?

            Reageer


            • #7
              http://allestoringen.nl/storing/netflix

              Je bent blijkbaar niet de enige die er last van heeft.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door evandyck
                Ik kan geen verbinding maken met netflix op mijn Samsung UE40D6530 tv
                deze TV is 7 jaar oud.
                heeft Netflix het altijd gedaan en heb je sinds kort een probleem ??

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  Oorspronkelijk gepost door evandyck
                  Ik kan geen verbinding maken met netflix op mijn Samsung UE40D6530 tv
                  deze TV is 7 jaar oud.
                  heeft Netflix het altijd gedaan en heb je sinds kort een probleem ??

                  Reageer


                  • #10
                    Nee, is de eerste keer dat ik het probeer

                    Reageer


                    • #11
                      dan kan het zijn, dat de Netflix app op de TV verouderd is.
                      wellicht kun je die app vernieuwen, verwijderen en opnieuw installeren.

                      Reageer


                      • #12
                        Kijk eens in het menu of je de smarthub kan resetten.
                        Raad pleeg ook je handleiding: https://www.gebruikershandleiding.co...-5-449862.html

                        Reageer


                        • #13
                          onze TV op de slaapkamer is een maatje kleiner, d.w.z.model UE32D6530.
                          na inschakeling van de TV en de keuze voor Smarthub, werd deze netjes bijgewerkt.
                          Netflix staat er nog wel op, maar doet het niet.

                          Reageer


                          • #14
                            Dan moet je toch wel een abonnement op Netflix hebben?
                            Zie: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1033095/

                            Reageer


                            • #15
                              ja, nogal wiedes
                              maar de TV komt niet verder dan een kleine pop-up met de tekst "Laden".

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X