Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

bbc entertaiment

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • bbc entertaiment

    deze zender laat om de zoveel tijd strepen en blokken zien en de ondertiteling is dan ook even verdwenen. soms kan ik meer als een uur kijken zonder dit probleem . dit is de enige zender waar dit probleem zich voordoet alle kabels gecontroleerd en waar nodig vervangen maar het probleem blijft.
    Weet iemand nog een idee om dit op te lossen

  • #2
    Hoi Flasch,

    Graag kijken we samen met jou hoe we dit het beste op kunnen lossen.

    Zo te lezen heb je zelf al de nodige maatregelen getroffen, waarvoor dank uiteraard. Stuur ons anders een e-mail met je gegevens? Deze kun je sturen aan [email protected].
    Op deze manier kunnen we door middel van een monteursbezoek kijken of dit probleem voorkomt uit de hoofdaansluiting of dat er een andere oorzaak is voor dit probleem.

    We horen graag van je!

    Reageer


    • #3
      Ik wil nog even reageren op dit probleem. heb een hirschmann kabel aangeschaft en het probleem is verholpen.
      dus zo zie je maar een goede kabel is een must Groet

      Reageer


      • #4
        Is BBC Entertainment ook beschikbaar in HD voor de aanbieders? Zo ja, dan zou het een mooie verbetering zijn. Volgens mij geeft Kabel Noord BBC Entertainment nu door in HD, althans zo leg ik dit volgende bericht uit :

        https://www.kabelnoord.nl/nieuws/zen...r-te-ontvangen

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X