Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderpakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderpakket

    Is er nog kans dat Eurosport en Discovery Channel ooit nog terugkomen in het zenderpakket van Delta?

  • #2
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Zo voor de Olympische Winter Spelen zou Eurosport zeker weer erg welkom zijn.

    Reageer


    • #3
      Als je dan toch de Olympische spelen goed wil volgen waarom doe je dan niet dit voor 1 maand in februari voor 0,99 en gelijk opzegbaar voor de volgende maand en mis je helemaal niks van de Olympische winterspelen via de Eurosportplayer.

      Bron:
      http://www.totaaltv.nl/nieuws/eurosp...osport-player/

      Reageer


      • #4
        Ziggo pakt uit met extra kanalen voor Eurosport in het standaard zenderpakket.

        http://www.totaaltv.nl/nieuws/drie-e...ort-bij-ziggo/

        Het is zeer jammer dat we bij Delta niet eens 1 zenders van Eurosport hebben...

        Reageer


        • #5
          Een mooi voorbeeld voor Delta ! Dat is nog eens een service naar je klanten! En alles ook nog eens in het basispakket !! De klanten betalen bij Delta beslist niet minder als de Ziggo klanten, dus kom maar op met deze zenders, Delta !
          https://www.ziggo.nl/entertainment/e...terspelen-2018

          Reageer


          • #6
            Totdat het mediacontract van Discovery Networks afloopt bij Ziggo en ze er miljoenen meer voor willen hebben. Dan zal 't bij Ziggo ook gaan rommelen.

            Is er een kans dat het terugkomt bij DELTA? Uiteraard, er is altijd een kans. Maar eerst even afwachten totdat de mediacontracten aflopen bij andere grote spelers in Nederland, zoals KPN en Ziggo. Dan zal de prijs voor het mediacontract wel aangepast worden, hopelijk op een gunstige manier. En dan opent zich weer een kans om de zenders terug te halen voor DELTA.

            Reageer


            • #7
              Ik vind deze manier van denken te eenvoudig. Als Delta een hoop kosten bespaart momenteel door alle Eurosport en Discovery Channels niet door te geven zou je dat terug moeten zien in een lagere prijs toch? Maar dat gebeurt dan weer niet.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door wewa
                Ik vind deze manier van denken te eenvoudig. Als Delta een hoop kosten bespaart momenteel door alle Eurosport en Discovery Channels niet door te geven zou je dat terug moeten zien in een lagere prijs toch? Maar dat gebeurt dan weer niet.
                Dat lijkt me dan ook weer te eenvoudig gedacht. Delta heeft een aantal zenders toegevoegd (oa. FoxSport in het basispakket) na het wegvallen van Eurosport en Discovery, dus er is compensatie.
                Of deze compensatie voldoet aan jou en mijn verwachtingen laat ik in het midden.

                Reageer


                • #9
                  Die Fox Sport is een sigaar uit eigen doos en kost Delta niks extra. De deal met Fox Sports is een vaste vergoeding per abonnees ondanks het aantal kijkers. Hierover is in het verleden uitvoerig veel over bekend geraakt.
                  Dus ik begrijp nog steeds niet waar die prijsverlaging blijft nu Delta wellicht wel een stuk of tien zenders minder doorgeeft nu de deal met Discovery er niet is.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste forumleden,

                    Ik begrijp de vraag erg goed, maar voor nu is het antwoord nog het zelfde:

                    De gesprekken met Discovery Networks hebben destijds niet geleid tot een nieuwe overeenkomst. Wij blijven openstaan voor nieuwe gesprekken met Discovery en we hopen dat we in de toekomst alsnog tot een nieuwe overeenkomst kunnen komen.

                    In het pakket is natuurlijk meer als alleen FOX Sports toegevoegd, maar ook:

                    In het Standaardpakket:
                    HISTORY, Nat Geo Wild, Motorsport.tv, Travel Channel & Spike.

                    In het Pluspakket:
                    Stringray DJAZZ, Shorts TV, CI (Crime Investigation), BBC Entertainment & Fine Living.

                    Reageer


                    • #11
                      En toen kwam nu het goede nieuws, dat je waarschijnlijk al wel had vernomen!

                      Per 1 maart 2018 komen de zenders weer terug!

                      Kijk voor meer informatie op de website: https://www.delta.nl/zenderwijziging/DELTA-digitale-TV

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X