Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV overschakeling van Analoog naar Digitaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV overschakeling van Analoog naar Digitaal

    Op de camping in Zeeuws Vlaanderen waar wij regelmatig verblijven wordt overgegaan van analoog naar digitaal tv. (Delta)
    Zijn alle televisietoestellen vanaf 2017 geschikt om te kijken als je overgaat van analoog naar digitaal? Zo niet, waar moet ik dan op letten bij aanschaf van een nieuwe tv?

  • #2
    Beste MoMa,

    Welkom op ons serviceforum!

    Op onze website https://www.delta.nl/allemaaldigitaal

    Reageer


    • #3
      Wat moet ik aanschaffen als ik digitale tv wil kijken zonder smartcard. Een starterpakket?
      Zijn er meer tv toestellen gecertificeerd als je een smartcard in de tv stopt/

      Reageer


      • #4
        Wat je moet aanschaffen is jouw eigen keuze. Heb je al een kijkje genomen op de website die ik heb benoemd? Hier staat namelijk alles netjes vermeld over de mogelijkheden en of de televisie geschikt is.

        Op deze website: https://www.delta.nl/service/televis...tv/installatie staat een overzicht van gecertificeerde tv's.

        Indien je via een smartcard tv wilt kijken heb je de keuze tussen een decoder met smartcard of een CI+ module met smartcard.

        Reageer


        • #5
          Heb ik gelezen, maar het vinden van een gecertificeerde tv is moeilijk. Ik heb begrepen wat er op moet zitten en als dat dan klopt kan erbij de productinformatie toch een aantekening bijstaan zoals 'Gecertificeerd voor Ziggo' , maar ik heb nog geen tv gevonden waar Gecertificeerd voor Delta op staat bijvoorbeeld. Ik heb in meerdere zaken waar ik ben geweest een zowel positief als negatief antwoord gekregen of dezelfde tv die ik wilde kopen geschikt was voor digitaal tv kijken (Delta Zeelandnet.) Als ik een smartcard aanschaf, heb ik dan meer mogelijkheden om de juiste tv om digitaal tv kijken te vinden dan digitaal kijken zonder smartcard misschien?

          Reageer


          • #6
            Welke tv wil je kopen|?
            Misschien dat andere Forummers deze al hebben en je er meer over kunnen vertellen.

            Reageer


            • #7
              IK was van plan om een TV merk HITACHI aan te schaffen. namelijk HITACHI 32HB4T62.

              Reageer


              • #8
                Voor digitaal kijken zondser smartcard, heb je in principe DVB-C nodig.
                Dat zit er volgens deze specs in: https://www.coolblue.nl/product/7935...specifications

                Ook ci+ volgens: https://tweakers.net/pricewatch/9741...specificaties/

                Echter een waarschuwing:
                Let op: Dit is een model van buitenlandse (niet-NL of BE) herkomst, mogelijk werkt deze niet op het Nederlandse of Belgische digitale (kabel)netwerk. Het kan zijn dat deze met handmatige instellingen wel werkt, of dat het helemaal niet gaat werken. Ook het Smart TV gedeelte kan alleen zijn gericht op de markt van het land van herkomst, waardoor bepaalde diensten niet werken of ontbreken. Neem voor meer informatie contact op met je favoriete webshop.

                Ook te koop bij bijv. de Mediamarkt.
                Wat zegt deze?
                Die zal toch weten of deze bij Delta werkt.

                Reageer


                • #9
                  Wanneer ik een smartcard aanschaf en dus digitaal met smartcard ga kijken op een tv waar CI + en digitale tuner DVB-C op zit heb ik dan meer kans dat de TV werkt of blijft je waarschuwing' Let op' van kracht?

                  Reageer


                  • #10
                    Dat zal je aan je verkoper moeten vragen.

                    Reageer


                    • #11
                      Ga ik doen. Iedereen bedankt voor het meedenken!

                      Reageer


                      • #12
                        Laat de afloop s.v.p. hier nog even weten.
                        Daar kan iedereen die overweegt dit toestel aan te schaffen zijn voordeel dan mee doen.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X